کد خبر: ۸۸۴۴۵۴۶
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از  سیفار، حجت الاسلام و المسلمین ستوده امام جمعه موقت گرمی  در خطبه های نماز جمعه این هفته گرمی ضمن دعوت عموم به تقوای الهی گفت: امروز بهترین روش و شیوه به بیان بزرگان دینی و پزشکان معالج برای ارامش روح و جسم انسان تعمیق دین و رعایت تقوای الهی است.
 
 
 
وی افزود: باب توحید، اقرار به نبوت و دین و حب به اهل بیت(ع) اساس تقوا است.
 
 
 
وی با اشاره به ۱۸فروردین روز بهداشت جهانی با بیان اینکه  اصلی ترین بحث دین مبین اسلام رعایت نظافت و بهداشت فردی و اجتماعی است، اظهار کرد: رعایت بهداشت در ایران اسلامی در مقایسه با کشورهای همسایه بیشتر مورد توجه قرار گرفته و از این نظر مورد قبول است.
 
 
 
وی گفت: در بحث بهداشت و درمان داشتن تجهیزات پزشکی و درمانی لازم و مورد نیاز و داشتن متخصص نشانه توسعه و خدمت رسانی بهتر در این حوزه  است نه تعداد و ساختمان هایی که بدون تجهیزات و پزشک متخصص وجود دارند.
 
 
 
وی با بیان اینکه ۲۰ فروردین روز ملی فناوری هسته ای و بزرگترین روزی است که در ایران اسلامی اتفاق افتاده و این روز نباید به فراموشی سپرده شود، اظهار کرد: شرایط موجود به گونه ای است که سوخت های فسیلی رو به  اتمام  است و به ناچار نیازمند پرداختن به بحث فناوری و انرژی هسته ای هستیم و این علم و فناوری برای پیشرفت و استقلال کشور لازم است و یاد و خاطره شهدای این عرصه را گرامی میداریم.
 
 
 
وی با اشاره به 13رجب اغاز روز اعتکاف هم گفت: اعتکاف فرصتی برای به دست آوردن معصومیت ازدست‌رفته و فرصتی برای خودسازی است.
ارسال نظرات