خبرهای داغ:
در گفتگو با کارشناس مسائل سیاسی مطرح شد:

لطفا اشاعه دهنده ناامیدی در جامعه نباشید

کارشناس مسائل سیاسی قزوین گفت: با بها ندادن به تولیدکنندگان داخلی و یا تحقیر تولید ملی افراد را به واسطه گری و دلالی سوق می‌دهیم و این کاملا به ضرر ملت است
کد خبر: ۸۸۴۴۵۴۸
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

کمیل یزدی تحلیل گر سیاسی، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، پیرامون "تبیین شعار سال" اظهار کرد: شعار سال در واقه تمام نیاز هایی است که برای کشور مطرح است و رهبر در یک جمله به آن اشاره می کنند، همچنین گاهی اوقات کم بودها و کمکاری های دولتی نیز در این اشاره وجود دارد.

وی افزود: در این میان به عملکرد دولت که نگاه می کنیم، شاید میخواهند یک راه برون رفتی برای خود درست کنند و بجای این فرافکنی ها به فکر راه حل و تدبیر باشند در حالیکه شعال خود دولت یازدهم نیز دولت تدبیر و امید بوده است اما تاکنون برخلاف آن عمل کرده اند.

کارشناس مسائل سیاسی در خصوص هدف از فرافکنی های دولت یازدهم گفت: بنظر می‌رسد مدیران دولت یازدهم بدنبال تداوم دوره ریاست خود هستند لذا امیدوار هستند که در دوره بعد ریاست جمهوری مشکلات را حل می‌کنند به این دلیل است که می‌گویند اکنون حل مشکلات از دست ما خارج است.

یزدی در رابطه با سیاست های اقتصادی اذعان کرد: در خصوص شعار سال قطعا یک زیر ساخت هایی می‌خواهد که داریم و یک بخشی هم به سیاست های کلان برمیگردد که متاسفانه واردات بی رویه در کشور داریم و وضعیت اشتغال نیز مشخص است و قابل ارزیابی نیست و در نتیجه واردات بی رویه این جریان بی کاری و اشتغال را شدت می‌بخشد و باعث می‌شود تولیدات داخلی نیز گاهی بخوابد.

وی ادامه داد: در بحث صنعت و کارخانجات باید رونق ایجاد شود تا در برابر همه قدرت پیدا کنیم، اگر تولیدات داخلی را افزایش دهیم قطعا می‌توانیم در منطقه پیشرفت زیادی حاصل کنیم و ممکن است در موضوع تولید بهتر شکوفا شویم که البته این به نفع ما خواهد بود.

کمیل یزدی تحلیل گر مسائل سیاسی در پایان این گفتگو  بیان کرد: با بها ندادن به تولیدکنندگان داخلی و یا تحقیر تولید ملی افراد را به واسطه گری و دلالی سوق می‌دهیم و این کاملا به ضرر ملت است بنابراین با توجه به فرمایشات رهبری و با وجود متخصصین تولید ملی را افزایش دهیم و اقتصاد مقاومتی را جدی تر بگیریم.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار