باحضور گروه های جهادی بسیج دانشجویی استان؛
ششمین یادواره تن از 5 شهدای روستای لندی از توابع بخش میانکوه شهرستان اردل برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۴۵۷۳
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛سرهنگ پاسدار دکتر منوچهر ذوالفقاری فرمانده بسیج دانشجویی استان گفت: به همت گروه جهادی امام حسن عسکری(علیه السلام) از دانشجویان بسیجی استان ، یادواره شهدای روستای لندی به منظور گرامی داشت یاد و خاطره 5تن از شهدای این روستا برگزار شد.

سرهنگ ذوالفقاری بیان کرد: این یادواره در حقیقت یک میثاقی است با ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) که در کنار شهدا منعقد شد.

وی ادامه داد: گروه جهادی امام حسن عسکری(علیه السلام) در دو عرصه فعالیت دارند. یکی در عرصه عمرانی که ساخت سرویس بهداشتی و وضوخانه بود و فعالیت دیگر در زمینه فرهنگی است که به همین مناسب اقدام به برگزاری یادواره شهدا کردند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه دانشجویی نیز گفت: هدف از برگزاری این یادواره یادکردن از شهدا، انتقال تجربیات و آشنایی نسل جوان با روحیات و آداب و رسوم شهدا می باشد.

وفا همتی: گروه جهادی امام حسن عسکری(علیه السلام) به مدت 20 روز اقدام به برگزاری کلاس های معنوی، سبک زندگی اسلامی، فضا سازی، فرهنگی و عمرانی کردند.

وی افزود: از جمله اقدامات گروه جهادی امام حسن عسکری(علیه السلام) احداث وضوخانه و سرویس بهداشتی در گلزار شهدای این روستا است.

لازم به ذکر است در پایان یادواره از خانواده های معظم شهدا و دانش آموزان این روستا تجلیل شد.

ارسال نظرات