فرمانده مقاومت بسیج وزارت ارشاد اسلامی در گفتگو با «بسیج»عنوان کرد
حسین حاجی گفت: ما در شرایط بسیار سخت و شکننده ای قرار گرفته ایم. نباید اجازه دهیم نسل جوان از هویت ملی و دینی خود جدا شود و باید فرهنگ دفاع مقدس را ترویج دهیم.
کد خبر: ۸۸۴۴۶۰۱
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

حسین حاجی فرمانده مقاومت بسیج وزارت ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج در رابطه با نقش و رسالت بسیج در تحولات فرهنگی کشورو ترویج فرهنگ دفاع مقدس گفت: امروز اهمیت مبارزه و حضور جهادگونه دلسوزان انقلاب و همه کسانی که دل در گرو انقلاب دارند به ویژه خانواده بزرگ بسیج به خوبی احساس می شود.

وی در ادامه افزود: فکر می کنم که رسالت و وظیفه بسیج خیلی سنگین تر از دوران هشت سال دفاع مقدس است که ما آن را سپری کردیم. ما در شرایط بسیار سخت و شکننده ای قرار گرفته ایم. نباید اجازه دهیم نسل جوان از هویت ملی و دینی خود جدا شود و باید فرهنگ دفاع مقدس را ترویج دهیم.

فرمانده مقاومت بسیج وزارت ارشاد اسلامی تصریح کرد: ما در حوزه مجموعه بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که بافت آن متمایز از سایر دستگاه هاست احساس وظیفه خطیری داریم. به همین منظور تلاش می کنیم که با تک تک افراد چه آنهایی که عضو بسیج هستند یا به عنوان کارمند در مجموعه حضور دارند با رفتار خودمان و با نزدیک کردن افکار مشکلات، معضلات و چالش هایی که در حوزه کار یا سیستم وجود دارد را برطرف کنیم.

حاجی در پایان اظهار داشت: متاسفانه ما شاهد مشکلات خاصی در حوزه مسائل بودجه و دیگر موارد بوده و محدودیت هایی داریم اما این محدودیت ها هیچ وقت ما را از مسیر حرکت جهادگونه باز نمی دارد.

ارسال نظرات