معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد گفت : در هر منطقه شهرداری هر یک از کاندیدا می‌تواند یک ستاد مرکزی داشته باشد و برخی از معابر استان استثناء شده و هیچ کاندیدی حق تبلیغ در آن معبر را نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۴۴۶۳۰
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ؛ علی‌محمدخانی ظهر امروز در جلسه کمیسیون خدمات شهری که در سالن جلسات شورای شهر خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: در نوروز 95 با توجه به خدمات‌دهی و اقداماتی که سایر دستگاه‌ها انجام دادند شهر خرم‌آباد به‌عنوان یکی از هفت شهر برتر گردشگری معرفی شد.

وی افزود: انتخاب خرم‌آباد به‌عنوان یکی از هفت شهر برتر گردشگری وظیفه مجموعه شهرداری را دوچندان کرد و با تأکیدهای استاندار در جلسات مختلف ستاد خدمات سفر و تأکید شهردار که باید خدمات بیشتری در نوروز 96 ارائه شود، نیاز شد قبل از سال کمیته‌های مختلفی تشکیل شود این کار به‌خوبی انجام شد.

معاون خدمات شهرداری خرم‌آباد عنوان کرد: بازرس ویژه استاندار در بحث خدمات سفر با صراحت اعلام کرد که شهرداری خرم‌آباد گوشه‌های مختلف شهر را به منطقه گردشگری تبدیل کرده است.

وی بابیان اینکه ایام نوروز در چهار پارک‌ در شهر خرم‌آباد ستاد اسکان تشکیل شد، بیان کرد: در نوروز 96 حدود 28 هزار 401 نفر مهمان نوروزی در شهر خرم‌آباد اسکان داده شد.

محمدخانی به افزایش 40 درصدی اسکان مسافران نوروزی در شهر خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: ایام نوروز چهار اسکان ثابت برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شد.

وی تصریح کرد: ایام نوروز با همکاری سازمان اتوبوس‌رانی و کارشناسان میراث فرهنگی تور گردشگری رایگان در پارک کیو و نسترن راه‌اندازی شد که بسیار مورد توجه مهمان نوروزی قرار گرفت.

معاون خدمات شهرداری خرم‌آباد خاطرنشان کرد: ایام نوروز روزانه در پارک‌های‌ نسترن، شریعتی و کیو موسیقی محلی به مدت دو ساعت برگزار شد.

وی در ارتباط با تبلیغات کاندیداها در شهر خرم‌آباد اظهار داشت: شهرداری خرم‌آباد از تبلیغات خارج از چارچوب تبلیغات جلوگیری می‌کند.

وی افزود: در هر منطقه شهرداری هر یک از کاندیدا می‌تواند یک ستاد مرکزی داشته باشد و برخی از معابر استان استثناء شده و هیچ کاندیدی حق تبلیغ در آن معبر را نخواهد داشت.

معاون خدمات شهرداری خرم‌آباد عنوان کرد: امسال بنا داریم از طریق سازمان فرهنگی جایگاه‌هایی برای تبلیغات کاندیداها مشخص کنیم تا کاندیداهایی که قصد تبلیغ دارند در شرایط یکسان بتوانند از این جایگاه‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات