مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان

سند مالکیت اراضی شهرک فرآوری سنگ شهرستان دوره چگنی اخذ شد

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان از اخذ سند ثبتی و مالکیت قطعی اراضی شهرک فرآوری سنگ شهرستان دوره چگنی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۴۶۳۱
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان بختیار رازانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اخذ سند ثبتی و مالکیت قطعی اراضی شهرک فرآوری سنگ دوره چگنی لرستان اظهار داشت: ایجاد این شهرک در راستای اجرایی کردن مصوبات هیت دولت به استان و همچنین استفاده از پتانسیل معدنی به ویژه در خصوص سنگ در آن شهرستان و استان است.

وی افزود: از مزایای ایجاد و راه اندازی شهرک فرآوری سنگ، استقرار واحدهای فرآوری سنگ و جلوگیری از خام فروشی سنگ معادن در استان و ایجاد اشتغال در منطقه و شهرستان دوره چگنی است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان عنوان کرد : مالکیت این شرکت به میزان ۵۰ هکتار از اراضی واقع در توابع آن شهرستان قطعی و عملیات اجرایی مربوط به آن در سال جاری آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد : لرستان جزء معدود استان‌هایی است که پتانسیل معدنی، به ‌ویژه در مصالح ساختمانی و سنگ‌های تزئینی رتبه نخست کشور را دارد.

وی تصریح کرد : شرکت شهرک‌های صنعتی استان برای ساماندهی کارخانه‌های سنگ که در محور کمربندی خرم‌آباد مستقر هستند آمادگی دارد تا در قالب شهرک تخصصی سنگ به ‌صورت شهرک خصوصی ساماندهی کند و این واحدها بتوانند از معافیت‌های مالیاتی برخوردار باشند.

 
انتهای پیام /ز
ارسال نظرات
آخرین اخبار