خبرهای داغ:
رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قم آیت‌الله حسینی بوشهری از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۴۴۶۵۸
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
دیدار اعضای شورای شهر با آیت‌الله حسینی بوشهری
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ولی‌الله بیاتی رئیس و برخی اعضای شورای اسلامی شهر قم ظهر امروز با حضور در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری نایب رئیس جامعه مدرسین دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس شورای شهر در این دیدار گزارشی از مصوبات و اقدامات شورای شهر در دوره چهارم ارائه کرد.

ولی‌الله بیاتی با بیان اینکه در دوره چهارم توانستیم در راستای خدمت به مردم اقدامات گسترده‌ای انجام دهیم خاطرنشان کرد: مردم همه خدمات را می بینند و خودشان قضاوت دارند و از شرایط راضی هستند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه حمل و نقل عمومی گفت: مترو با سرعت در حال تکمیل است و در خط دوم نیز اقدامات اولیه آغاز شده و به زودی عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز با تاکید بر اینکه قم نقش الگویی برای شهرهای دیگر دارد بیان کرد: امیدوارم همه تلاش کنند و با تجربه کاری شورایی منسجم برای دوره آینده انتخاب شود و شرایطی پیش آید که در دوره آینده همگرایی بیش از اختلاف باشد.

آیت‌الله حسینی بوشهری بیان کرد: فرصت‌ها به زودی از دست می‌رود و بستگی دارد که چه نوع استفاده‌ای شود که این فرصت زمینه خدمت باشد یا خیر و امیدواریم افرادی متعهد، متخصص و کاردان برای شورای آینده انتخاب شود.

ارسال نظرات