دبیر ستاد مردمی اعتکاف شهرستان زنجان:
تاکنون یک هزار و 200 نفر برای حضور در مراسم اعتکاف در زنجان ثبت نام نموده اند.
کد خبر: ۸۸۴۴۶۸۳
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، دبیر ستاد مردمی اعتکاف شهرستان زنجان در نشست خبری با رسانه های خبری با اعلام اینکه 13 مسجد برای مراسم اعتکاف در نظر گرفته شده ،گفت: مراسم اعتکاف سال جاری با پیش بینی دو هزار و پانصدنفر معتکف برآورد شده است که در صورت نیاز چهار مسجد نیز به مساجد افزوده می‌شود.

عباس خسروی با اشاره به اینکه تاکنون 1200 نفر برای حضور در مراسم اعتکاف در زنجان ثبت نام نموده اند افزود: بیشترین آمار ثبت نامی مربوط به بانوان است که 70 درصد از معتکفین را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به مساجدی که در شهر زنجان برای حضور معتکفین آماده شده است، اظهار داشت: برای اعتکاف برادران مساجد ولی عصر در کوچه باشگاه، مسجد جامع، مسجد النبی در هنرستان، مسجد اسحاق میرزا دروازه ارک و برای خواهران مساجد قبا، امام سجاد، ولی عصر شهرک امیر کبیر، امام علی آزادگان، حضرت ابوالفضل دهخدا، امام محمد باقر اراضی، امام صادق و مسجد 14 معصوم اسلام آباد و امیرالمومنین بهارستان در نظر گرفته شده و ثبت نام در این مساجد در حال انجام است.

دبیر ستاد مردمی اعتکاف شهرستان زنجان تصریح کرد: ثبت نام اینترنتی هجده فروردین به پایان رسیده است و ثبت نام حضوری تا 20 فروردین ماه ادامه دارد و اگر استقبال خوب باشد تا بیست و یکم فروردین ماه تمدید می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در صورت استقبال معتکفین، امکان افزایش مساجد وجود دارد، عنوان کرد: متقاضیان اعتکاف می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33335800 تماس بگیرند.

وی افزود: هزینه ثبت نام برای هر معتکف 100 هزار تومان بوده که 40 هزار تومان برای ثبت نام دریافت شده و مابقی هزینه توسط خیرین پرداخت می شود.

وی ابراز کرد: اکثر مساجد در سطح شهرستان 150 نفر ظرفیت دارد که برخی از آن‌ها از لحاظ بهداشت مشکل دارند که با کمک گروه تاسیسات تعمیر شده و در اختیار معتکفین است.

دبیر ستاد مردمی اعتکاف شهرستان زنجان به شماره حسابی که برای مشارکت خیرین در نظر گرفته شده اشاره کرد و گفت: شماره حساب 5636700902 نزد بانک ملت به نام ستاد مردمی اعتکاف آماده دریافت کمک‌های خیرین است.

خسروی با اشاره به همکاری تیم تدارکات برای پخت و پز افزود: در تدارکات 50 نفر همکاری می‌کنند و به صورت متمرکز غذا‌ها پخت می‌شود که ظروف مورد نیاز نیز از حسینیه اعظم تامین می‌شود.

ارسال نظرات