پرهیز از تبلیغات زودهنگام توسط داوطلبان

تبلیغات زودهنگام داوطلبان شورای شهر و روستا از دید هیات نظارت و دستگاه قضا در بویراحمد پنهان نخواهد ماند.
کد خبر: ۸۸۴۴۷۱۱
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶
فرماندار بویراحمد گفت:در شهرستان بویراحمد هزار و 492 نفر نام نویسی کردند که از این تعداد  246 نفر برای شهر ها و هزار و 246 نفر برای روستاها نام نویسی شده اند.
دکتر نظری با اشاره به اینکه مجموع داوطلبان زنان 124 نفر است افزود: هزار و 368 نفر مرد نیز در شهرها نام نویسی کردند و همچنین در شهر ها 26 زن و 220 مرد داوطلب شدند.
وی گفت: به لحاظ میانگین سنی داوطلبان بین 30تا 35 نفر بعد از آن 36تا 40 سال است و بر اساس آمار بدست آمده 52 درصد جمعیت داوطلبان کمتر از 40 سال سن دارند.
فرماندار بویراحمد همچنین به تحصیلات داوطلبان اشاره کرد و گفت: 3 نفر با مدرک دکترا،2 نفر با مدرک حوزوی،355 نفر با مدرک کارشناسی، 118 نفر با مدرک فوق دیپلم،207 نفر با مدرک دیپلم، 696 نفر هم سواد خواندن و نوشتن دارند.
نظری گفت: 220 نفر از دواطلبان سابقه عضویت در شوراهای سالهای گذشته را دارند و هزار و 272 نفر هم بدون سابقه عضویت در شورا هستند.
فرماندار بویراحمد گفت: هیات های اجرایی نظر خود را نسبت به صلاحیت افراد تا 22 فروردین ماه اعلام می کنند و روز 23 فروردین فرمانداری نظر هیات اجرایی را به هیات های نظارت شهرستان اعلام می کند تا صلاحیت داوطلبان در دوم اردبیهشت ماه به آنها اعلام شود.
وی بیان اینکه فرصت اعتراض از 3 تا 6 اردیهشت ماه است گفت: نامزدها قبل از این تاریخ برای تایید صلاحیت خود به فرمانداری مراجعه نکنند.
نظری با اشاره به اینکه فرصت تبلیغات از21 تا 27 اردیبهشت ماه است گفت: داوطلبان از تبلیغات زودهنگام خودداری کنند زیرا فعالیت های تبلیغاتی آنها از دید هیات نظارت و دستگاه قضا پنهان نخواهد ماند.  
فرماندار بویراحمد در خصوص روستاهایی که به حد نصاب نرسیده است گفت: امسال 45 روستا که در دور گذشته دارای شورا و دهیاری نبودند شورای آنها تشکیل می شود و تنها 8 روستا با جمعیت کمتر از 100 نفر به دلیل استقبال نکردن داوطلبان برای نام نویسی شورای شهر هنوز بلاتکلیف هستند.  

ارسال نظرات