اعتبارات فرهنگی حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته افزایش داشت.
کد خبر: ۸۸۴۴۷۲۳
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳
رئیس حوزه هنری در نشست با رئیس سازمان برنامه و بودجه استان با ارائه گزارشی از تولیدات و برنامه های حوزه هنری در سال گذشته و با تقدیر از رئیس سازمان برنامه و بودجه استان در توجه به حوزه هنری گفت: این نهاد در راستای توسعه فرهنگی استان از هیچ کوششی فروگذاری نخواهد کرد.
شریف اسلامی به رشد اعتبارات فرهنگی حوزه هنری در سال گذشته اشاره کرد و افزود: به رغم مشکلات بودجه ای کشور،با صرفه جویی در سایر بخش ها توانستیم اعتبارات فرهنگی را افزایش دهیم.
اسلامی نیازها در بخش فرهنگ را بی شمار اعلام کرد و گفت: هرچه در حوزه فرهنگ و هنر هزینه شود، سرمایه گذاری برای آینده جامعه است.
وی ابراز امیدواری کرد با تداوم حمایت های لازم از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی در سال جدید نیز شاهد موفقیت بیشتر و تولیدات بیشتر در حوزه هنری باشیم.
اسلامی در ادامه به اهمیت هفته هنر انقلاب اسلامی اشاره کرد و خواستار همکاری و مشارکت سایر دستگاه ها در برگزاری برنامه های این هفته شد.
در این نشست نیز رئیس سازمان برنامه و بودجه استان با اعلام آمادگی برای همکاری در برگزاری هفته هنر انقلاب اسلامی از تلاش ها و زحمات صورت گرفته در حوزه هنری استان تقدیر کرد.
دکتر نوروزی همچنین بر توجه به بخش فرهنگ از سوی این سازمان تاکید کرد.
در پایان آثار تولیدی مکتوب حوزه هنری استان به رئیس سازمان برنامه و بودجه اهدا شد.
ارسال نظرات