دوره آموزشی روایتگری درناحیه اشکذر با حضور سردار هدایتی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۴۷۳۹
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر:کلاس آموزش روایتگری درناحیه اشکذر با حضور سردار هدایتی برگزار شد.

در این برنامه سردار هدایتی باتبریک عید نورز به نیروها در مورد شعار سال صحبتهایی را ایراد نمود.

سردار هدایتی گفت:تمامی کلمات و جملات بیان شده رهبر معظم دارای اهمیت بوده و هست زیرا همانگونه که ایشان فرمودند این سخنان مطالبه ی خودشان و مردم است و نکته قابل توجه اینکه ایشان در همان ابتدای سخنان خود فرمودند که تلخی سال 95 عمدتا در مسائل اقتصادی و اجتماعی بوده است : همچنین ایشان پس از بیان نکات مثبت سال 95 مثل عزت ایران و ملت عزیزمان، امنیت کشور، همت جوانانه و حرکات مومنانه انجام شده با اشاره به تلخی ها و سختی های سال 95 فرمودند:

و در نهایت نقطه کلیدی سخنان رهبر انقلاب :

"به اعتقاد من این نقطه‌ی کلیدی عبارت است ازتولید، تولید داخلی؛ واشتغال و عمدتاً اشتغال جوانان؛ اینها آن نقاط کلیدی اصلی است. اگر ما توانستیم روی این دو نقطه متمرکز بشویم و کارها را بر این اساس برنامه‌ریزی و دسته‌بندی بکنیم، تصوّر این است که کار به‌میزان زیادی جلو خواهد رفت و موفّقیّتهای چشمگیر و محسوسی پیش خواهد آمد".

هدایتی خاطر نشان کرد همانطور که ایشان فرمودند باید روی نقاط کلیدی اعلام شده یعنی تولید ملی و اشتغال متمرکز شد و با برنامه ریزی کارها را مدیریت کرد.

( بعد تولید و اشتغال؛ این مجموع نقاطی است که بایستی همه بر روی آن متمرکز بشوند. مطالبه‌ی من و مطالبه‌ی مردم از مسئولین عزیز و محترم این است که بر روی این دو نقطه متمرکز بشوند و کارها را با برنامه‌ریزی انجام بدهند )

سردار هدایتی در ادامه سخنان خاطراتی اززمان جنگ واعزام نیروها یزد ی وخاطراتی که با چند تا شهدای اشکذر داشت برای نیروها ایراد نمود.


ارسال نظرات