خبرهای داغ:
رئیس جمهور کشور در پیامی رحلت نماینده سابق ولی فقیه در استان قزوین را تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۸۴۴۷۵۶
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشور در پیامی رحلت عالم پارسا و ابوالشهید مرحوم حضرت آیت‌الله‌ هادی باریک‌‌بین، نماینده سابق ولی فقیه در استان قزوین را تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است:

«بسم ‌الله الرحمن الرحیم»

«اذا مات المؤمن الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء»

رحلت عالم پارسا و ابوالشهید مرحوم حضرت آیت‌الله‌ هادی باریک‌بین، نماینده سابق ولی فقیه در استان  قزوین، موجب تاثر و تألم خاطر شد.

در این پیام عنوان شده است: این روحانی مجاهد و معتمد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری، در مقاطع مختلف مبارزه تا پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن، با تلاشی خستگی­‌ناپذیر در عرصه‌های مختلف دینی، فرهنگی و سیاسی، منشأ خدمات ارزشمندی شد.

در این پیام مطرح شده است: علاوه بر سال‌های متمادی امامت نماز جمعه شهرستان قزوین، حضور و بازدید مستمر از جبهه‌های حق علیه باطل برای تقویت روحیه رزمندگان اسلام و تقدیم فرزند ارشد خود در راه دفاع از ایران اسلامی، از جمله خدمات ماندگار ایشان در دوران دفاع مقدس است که همواره در خاطر مردم قدرشناس ملت ایران باقی خواهد ماند.

در این پیام تصریح شده است: اینجانب این ضایعه را به حوزه‌های علمیه، شاگردان و علاقمندان، به‌ویژه مردم شریف استان قزوین و بیت مکرم ایشان صمیمانه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و همجواری با اولیاء الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت ‌دارم.

حسن روحانی

«رییس جمهوری اسلامی ایران»
 
1001/پ20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها