نشست بصیرت افزایی و روشنگری ناحیه شهید محلاتی برگزارشد

نشست بصیرت افزایی و روشنگری با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهید محلاتی منطقه 14 تهران برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۴۷۶۳
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ همزمان با میلاد نهمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت ، نشست بصیرت افزایی و روشنگری در سالن اجتماعات بصیرت ناحیه مقاومت بسیج شهید محلاتی برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار محمدی فرمانده ناحیه شهید محلاتی با اشاره به فضیلت‌های ماه رجب اظهار داشت: مهمترین درسی که از زندگی ائمه(ع) می‌گیریم تمسک به ولایت و الگو قراردادن آنها در همه ابعاد زندگی است.

فرمانده ناحیه شهید محلاتی بر ضرورت توجه مسئولین به سیره امام علی(ع) تاکید کرد و بیان داشت: شخصیت حضرت علی(ع) مصداق برجسته بسیجی جان برکف فدایی پیامبر(ص) است که چیزی جز رضای خداوند مدنظرشان نیست و شخصیت حضرت علی(ع) یک شخصیت جهانی است که تنها مختص به شیعه نیست و باید زندگیمان مطابق با زندگی ایشان باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان در پی ضربه زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، ابراز کرد: دشمنان می‌خواهند بصیرت دینی و فرمان پذیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری را از ملت ایران بگیرند تا بتوانند از این طریق به پیکره اسلام و نظام اسلامی ضربه بزنند.

فرمانده ناحیه شهید محلاتی تصریح کرد: دشمنان از ماه‌ها قبل در تلاشند تا مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کرده و هدفشان این است تا مردم در انتخابات پیش رو حضوری کم رنگ داشته باشند؛ از این رو باید تلاش کنیم تا مردم حضوری پررنگ و با بصیرت داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار