خبرهای داغ:
مسئول مركز رسيدگي به امور مساجد شهرستان ری:
مسئول مركز رسيدگي به امور مساجد شهرستان ری گفت: صحنه انتخابات يك اتفاق ملي است و همه بايد با توجه به مصالح كشور در اين صحنه مهم با اتحاد و انسجامي قوي و قدرتمند حضور يابند.
کد خبر: ۸۸۴۴۸۴۹
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمين مهدي اصلانی،  در نشست بصيرتي در جمع پاسداران سپاه استان سمنان در حسينيه ثارالله اين يگان اظهار داشت: تجلي جمهوريت حضور مردم پاي صندوق هاي رأي است.

وي با بيان اينكه در نظام جمهوري اسلامي مردم تصميم مي گيرند، افزود: از ابتداي انقلاب سيره امام خميني(ره)‌و رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران اهتمام به رأي مردم بوده است و هر كس از هر جناحي را كه مورد اعتماد و رأي مردم قرار مي گرفت نظام به آن رأي احترام مي گذارد و او به عنوان فرد منتخب به انجام و ارائه خدمات به مردم مي پردازد.

حجت الاسلام اصلاني با بيان اينكه انتخابات با سرنوشت مردم رابطه مستقيم دارد، گفت: انتخابات پيش رو از اهميت مضاعفي برخوردار است چرا كه در روز 29 ارديبهشت ماه سال جاري تجميع دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز يكي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا و ديگري انتخابات رياست جمهوري را خواهيم داشت.

وي تصريح كرد: ‌همزماني برگزاري اين دو انتخابات مهم ممكن است بعدها لطمه به كشور وارد سازد؛ زيرا به دليل اهميت انتخابات رياست جمهوري ممكن است كمتر به انتخابات شوراها توجه شود و همين توجه كمتر لطمه زننده است و اين امر ممكن است زياد در شهرها و استان ها اثرگذار نباشد؛ اما در تهران بسيار حائز اهميت و اثرگذار است.

مسئول امور مساجد شهرستان ری با بيان اينكه جريان ضد انقلاب سعي در كارشكني در انتخابات پيش رو را دارد، اظهار داشت: بايد مراقب بود كه جريان ضد انقلاب به اهداف شوم خود دست نيابند؛ چرا كه آنها به دنبال عدم وحدت گفتماني هستند.

اصلاني تأكيد كرد: بايد با بصيرت و هوشياري شرايط زمان را رصد كرد و نگذاريم كه يك عده از افراد هر آنچه مي خواهد در جامعه القا كنند؛‌ بايد به مردم گفت كه آمريكا نمي تواند به ايران حمله كند چرا كه حمله به ايران ساز و كار مي خواهد، نيازمند اجماع جهاني است و از همه مهمتر اينكه آمريكا هيچ برآوردي از ايران ندارد.

وي با تصريح بر اينكه قدرت بازدارندگي و عمق استراتژيك جمهوري اسلامي ايران بسيار بالاست كه نبايد ناديده گرفته شود؛ گفت: ايران قدرت اول موشكي منطقه است و بنابراين بايد توان ايران را به مردم تبيين كرد.

مسئول امور مساجد شهرستان ری با بيان اينكه رهبر معظم انقلاب دغدغه اصلي شان دوقطبي سازي انتخابات است، تصريح كرد: آنها كه به دنبال دو قطبي كردن انتخابات هستند در حقيقت به دنبال از بين بردن اتحاد، ايجاد اختلاف و تمركززدايي از مسائل اصلي هستند.

اصلاني بيان داشت:‌ صحنه انتخابات يك اتفاق ملي است و همه بايد با توجه به مصالح كشور در اين صحنه مهم با اتحاد و انسجامي قوي و قدرتمند حضور يابند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها