اصلانی با انتقاد از ترویج بی حیایی در تی وی پلاس در گفتگو با «بسیج»:
مسئول بسیج جامعه زنان گفت: از یک خلاف شرع نباید به این راحتی گذشت مدعی العموم باید به این مسئله ورود کند چون خلاف شرع اتفاق افتاده است.
کد خبر: ۸۸۴۴۸۵۰
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با انتقاد از ترویج بی غیرتی و بی حیایی توسط برخی از شبکه ها و سایت های مجازی از جمله تی وی پلاس گفت: در هر صورت رواج اینگونه حرکت ها که کاملا حیا و عفاف جامعه را خدشه دار می کند اصلا قابل تحمل نیست.

وی افزود: دستگاه قضایی حتما باید وارد بحث شود چون از موضوع تذکر و اینها گذشته به خاطر اینکه دقیقا بحث ترویج خیانت و بی بند و باری و اباحه گری و عادی سازی روابط نا مشروع کاملا مشاهده می شود.

مسئول بسیج جامعه زنان بیان داشت: بر اساس قوانین شرعی ما و حتی قانون مجازات اسلامی برای تمام اینها مجازات در نظر گرفته شده حتما گردانندگان شبکه تی وی پلاس باید مجازات شوند این موضوعی نیست که بتوان به راحتی از آن گذشت اینها کاملا مصداق ترویج خیانت و حرکت های غیر اخلاقی و حرام است وقتی ترویج یک موضوع حرامی صورت می گیرد این حتما برخورد قضایی بر اساس قانون مجازات اسلامی را می طلبد.

اصلانی گفت: نباید اغماض شود وقتی با چنین حرکت هایی برخورد شدید و قاطعانه صورت بگیرد باب این مسائل بسته می شود و اگر قرار باشد هر کسی به هر عنوانی چنین موضوعاتی را که ما تمام مشکل ما با شبکه های ماهواره ای بر سر آنهاست عادی سازی کند و قبح روابط نا مشروع و خیانت را از بین ببرد. اینها کاملا خلاف قرآن کریم و اسلام وشرع است و از یک خلاف شرع نباید به این راحتی گذشت مدعی العموم باید به این مسئله ورود کند چون خلاف شرع اتفاق افتاده است.

ارسال نظرات