استاندار زنجان:

اشتغال به 313 نفر در کارخانه آرین توتون صنعت سلطانیه

در کارخانه آرین توتون صنعت سلطانیه 151 نفر مشغول فعالیت بودند که با توسعه آن در این مرحله میزان اشتغال به 313 نفر رسیده است.
کد خبر: ۸۸۴۴۹۳۴
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در نخستین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید سال 96 که در محل کارخانه شرکت جی تی آی پارسیان برگزار شد، ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه از بخش تولید استان، اظهار داشت: در سال های اخیر مطابق با اختیارات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، حمایت هایی در قالب پرداخت تسهیلات، بخشودگی جرائم مالیاتی، بیمه ای و بانکی برای واحدهای تولیدی دارای مشکل صورت گرفته است.

اسداله درویش امیری افزود: شرکت ژاپنی با خرید آرین توتون صنعت سلطانیه ، 120 میلیون دلار سرمایه گذاری جدید برای طرح توسعه آن هزینه می‌کند.

وی در ادامه اظهار داشت: میزان سرمایه گذاری برای طرح توسعه شرکت آرین توتون صنعت سلطانیه در سرجمع سرمایه گذاری خارجی استان لحاظ نشده که اینکار باید صورت گیرد.

استاندار زنجان تصریح کرد: در کارخانه آرین توتون صنعت سلطانیه 151 نفر مشغول فعالیت بودند که با توسعه آن در این مرحله میزان اشتغال به 313 نفر رسیده است.

اسداله درویش امیری با اشاره به اینکه در اقتصاد و شرایط جامعه باید واقع بین باشیم؛ افزود: امروز حجم عمده ای از نیاز سیگار کشور که برای آن متقاضی وجود دارد، از طریق مبادی قانونی و غیرقانونی وارد کشور می‌شود که تولید سیگار در داخل کشور می تواند فواید اقتصادی آن را برای جامعه به ارمغان آورد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تکمیل طرح توسعه و تحقق سرمایه گذاری جدید در شرکت آرین توتون صنعت سلطانیه از نتایج عملی برجام محسوب می شود گفت: با توجه به سرعت بالای اجرای عملیات فیزیکی طرح توسعه این واحد تولیدی، امید است در شهریور ماه سال‌جاری شاهد بهره برداری از آن باشیم.

اسداله درویش امیری افزود:انتخاب بازار ایران و شهر سلطانیه برای این سرمایه گذاری دارای اهمیت زیادی است چراکه ورود سرمایه گذار ژاپنی به بازار ایران و سرمایه گذاری های جدید آن موجب اشتغال دو هزار نفری خواهد شد.

استاندار زنجان خاطر نشان ساخت: در سال اقتصاد مقاومتی-تولید و اشتغال، تمام تمرکز مسئولان استانی در راستای حمایت از هر فرد و گروهی که برای تحقق این هدف تلاش کند بی دریغ خواهد بود و تمام ظرفیت و توان استان در این راستا به کار گرفته می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار