باحضور جانشین فرمانده سپاه شهرستان چگنی جلسه تبیین نهادی در بین پایوران سپاه چگنی برگزار شد
کد خبر: ۸۸۴۴۹۴۰
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، جلسه تبیین نهادی سال "اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال" با سخنرانی سروان بهزاد بازوند جانشین فرمانده در سپاه ناحیه چگنی برگزار شد.
 
 جلسه تبیین نهادی در بین پایوران سپاه چگنی برگزار شد
 

بازوند در این مراسم با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر دو رکن تولید و اشتغال در کنار اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی تولید- اشتغال شعاری بود که رهبر انقلاب برای سال 1396 برگزید؛ شعاری که نشانگر نگاه راهبردی ایشان به مقوله اقتصاد در جهت پیشرفت است.

 
 جلسه تبیین نهادی در بین پایوران سپاه چگنی برگزار شد

وی افزود: با پیگیری این راهبرد و تلاشی مجدانه در مسیر آن رونق تولید و کسب و کار میسر خواهد شد.

 جانشین فرمانده سپاه چگنی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات خاطرنشان کرد: در درجه‌ی اول، گسترش مشارکت و حضور گسترده‌ی مردم در انتخابات اهمیت دارد.

بازوند عنوان داشت : هر انتخابات یک فرصت مغتنم برای بصیرت‌افزایی به شمار می‌رود بنابراین از این ظرفیت عظیم و بالقوه نباید به هیچ عنوان غفلت بورزیم، لازم است که درراستای ارتقای شناخت، بصیرت و آگاهی خود را افزایش دهیم.

وی تصریح کرد : شور انتخاباتی در کشور و حضور مردم پای صندوقهای رأی میتواند تهدیدهای دشمنان را بی‌اثر کند؛ میتواند دشمن نا امید و امنیت کشور را تأمین کند.

جانشین فرمانده سپاه چگنی گفت : تحقق شعار سال نیاز به روحیه جهادی و انقلابی دارد و هم دولتمردان و هم مردم باید این شاخصه را در عملکردهای خویش تقویت نمایند.

 
انتهای پیام /ز

ارسال نظرات