انسان عاقل، فردی است که سرمایه یک ساله خود را مورد ارزیابی قرار دهد و سعی کند بر نقاط قوت خود بیفزاید.
کد خبر: ۸۸۴۴۹۶۶
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: سالی که گذشت قابل تامل و دقت بود چرا که این سال در شرایط سخت در ابعاد داخلی و جهانی سپری شد.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری هر سال در پیام نوروزی و در نخستین روز از فروردین‌ماه در حرم مطهر امام رضا (ع) نقشه راه را برای کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ترسیم می‌کنند، خاطر نشان کرد: در تبیین این موضوع مهم، مقام معظم رهبری فرمودند که همانگونه که اقتصاد برای دشمن مسأله اولویت‌داری است برای ما هم اولویت دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری یکی از اولویت‌های سال 96 را موضوع انتخابات می‌دانند، اضافه کرد: در زمینه اقتصاد مقاومتی هم رهبر معظم انقلاب، فقط به نقص‌ها و کاستی‌ها اشاره نکرده بودند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه پس از برقراری نظام مقدس جمهوری اسلامی، کارهای بسیار بزرگی در سطح کشور انجام شده است، تصریح کرد: ارائه خدمات به مناطق محروم اصلا قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب اسلامی نیست.

وی با اشاره به اینکه در کنار نقاط قوت، ضعف‌هایی هم در کشور وجود دارد، یادآور شد: انسان عاقل، فردی است که سرمایه یک ساله خود را مورد ارزیابی قرار دهد و سعی کند بر نقاط قوت خود بیفزاید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه مشکلات خارجی در کشور وجود دارد و دشمن از کارهای خود و ما هم از اصول خود دست برنداشته‌ایم، ادامه داد: دشمن حیات خود را در دشمنی با ما می‌داند و خیال خامی است که فکر کنند دشمن از دشمنی خود دست برمی‌دارد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه امکان سازش با دشمنان وجود ندارد مگر اینکه دشمنان از خصلت امپریالیستی خود دست بردارند که در این صورت تضادی باقی نمی‌ماند، اظهار کرد: بخشی از مشکلات داخلی و اقتصادی ما مربوط به توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان می‌شود اما بخشی از آن هم به مدیریت‌ها ربط دارد.

وی با بیان اینکه مدیرانی که سه ویژگی متدین، انقلابی و کارآمد دارند محکم ایستادگی کنند، افزود: در غیر این صورت عقل، شرع و وجدان حکم می‌کند که جای خود را به یک مدیر دیگری دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه سیستم نظام اداری دارای مشکل بزرگی است که به اندازه وقت و هزینه‌های صرف شده خروجی خوبی وجود ندارد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با بیان شعار سال، ریل‌گذاری کرده و نقشه راه را تبیین کرده‌اند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی یک سیاست و خط وجود دارد و آنچه که توسط مقام معظم رهبری ترسیم شده، مدیران اجرایی و رؤسای قوا خود را ملزم به حرکت در آن مسیر می‌کنند، اضافه کرد: سال گذشته گام‌های خوبی به ویژه در بخش رونق اقتصادی صورت گرفته که امسال باید به بهره‌برداری برسد.

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه آنچه تولید را با چالش‌های بزرگی مواجه می‌کند، قاچاق و تولید کالا با کیفیت مطلوب است، افزود: قاچاق، کمر تولید را می‌شکند و برای مقابله با آن عزم جدی لازم است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان فرار مالیاتی در کشور بیداد می‌کند، ادامه داد: استخدام به عنوان کارمند دولتی هم از دیگر چالش‌ها به شمار می‌رود.

ارسال نظرات