مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج در واکنش جالبی نسبت به اظهار نظرهای عجیب تاجگردون بیان کرد: کارتان از گریه گذشته است بدان می خندیم.
کد خبر: ۸۸۴۵۰۱۶
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از کهگیلویه و بویراحمد، علی رفعتی با اشاره به صحبت های عجیب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در برنامه تلویزیونی بیان کرد؛ به نظر می رسد باید به آقای تاجگردون گفت، لطف فرمایید و چند دستور و یا بهتر بگوییم قانون جدید دیگر نیز از خودتان صادر کنید البته کارتان از گریه گذشته است بدان می خندیم.
  1. اگر قاچاقچیان را می شناسید هماهنگی کنید، بلکه واسطه خیری شوید تا حتما آقایان از ایست و بازرسی های نیروهای مسلح عبور کنند تا شاید آنچه گفتید راحت تر ضبط و هزینه حقوق ها شود.
  2. لطفا در بندهای زیر دستتان این قانون را نیز قید کنید تا گمرک ها هم از کالاهای غیر قاچاق دخل و خرج کنند.
  3. به نظر می رسد کار سختی نباشد که قوه قضائیه را هم راحت کنید و منبع درآمدش را از زندانیان و موارد جانبییشان به هر صورت که دیگر خودشان صلاح می دانند ارتزاق کنند.
  4. بد نیست تا تنور گرم هست کار وزارت ورزش و جوانان را هم به خودشان واگذار کنید؛ مثلا با فروش مدال ها می توانند منبع خوببی برای کسب درآمد وزارت خانه خود دست و پا کنند.
  5. وزارت خارجه هم می تواند با کارچاق کنی با نیروهای مسلح چیزی عاید خود کند جهت حقوق سفیران؛ دیگر چه نیاز به دست دراز کردن خدمت حضرتتان
  6. شما که آنچه را دوست داشتید بیان کردید بهتر است برای خودتان که نمایندگان مجلس هستید نیز منبع درآمدی دست و پا می کردید، پیشنهاد می کنیم نمایندگان مجلس حقوق خود را در ضمن بندی تحت عنوان باج از آن دسته ای که به ایشان رای نداده اند دریافت کنند.
  7. در این بین بدا به حال امثال ما دانشجویان که نه تنها منبع درآمدی نداریم حتما باید حقوق اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه های خود را نیز پرداخت کنیم.
حال بگذریم سوالات و درخواست های ما زیاد است اما بهتر است تکلیف کمیسیون برنامه بودجه را مشخص نمایید شاید با اتخاذ این دستوراتی که از سر دوست داشتن شما می باشد دیگر نیازی به این کمیسیون نباشد.


لازم به ذکر است غلام رضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در اظهار نظری عجیب و تعجب برانگیز در یک میزگرد تلویزیونی بیان کرد: ما به نیروهای مسلح می‌گوییم پول نداریم، بروید قاچاق بگیرید و پول پرسنل‌تان را بدهید.
ارسال نظرات