حجت الاسلام حسینی‌کیا در گفت‌‌وگو با «بسیج»:
نماینده مردم سنقر گفت: بسیج وابسته به جریانات حزبی و سیاسی نیست و آن چیزی که برای بسیج اهمیت دارد؛ اصول بنیادین اسلام و انقلاب و آرمان‎های امام و رهبری است.
کد خبر: ۸۸۴۵۰۲۸
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
حجت الاسلام سید جواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به بیانات امام خامنه‎ای مبنی براینکه بسیج سیاسی است اما سیاست زده نیست عنوان کرد: بسیج وابسته به جریانات حزبی و سیاسی نیست و آن چیزی که برای بسیج اهمیت دارد اصول بنیادین اسلام و انقلاب و آرمان‎های امام راحل(ره) و رهبری معظم انقلاب است که در این راستا نیز در حرکت است و از آن اصول مسامحه و کناره گیری نمی‎کند.

حسینی‌کیا در ادامه مطرح کرد: رسالتی که بسیج در عرصه سیاسی دارد تبیین ارزش‎های انقلاب و اسلام، روشنگری و بصیرت‎دهی است و هرکسی مقابل این جهت بسیج قرار گیرد یعنی در واقع عملا مخالف آن آرمان‎های و ارزش‎های انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم سنقر در خاتمه با اشاره به وجود مخالفت‎ها و دشمنی‎ها با بسیج نیز اظهار داشت: طبیعتا کسانی که نان و آبشان در این است که بصیرت در جامعه وجود نداشته باشد یا اینکه منافعشان با وجود بسیج به خطر افتد مقابل بسیج صف‎آرایی می‎کنند.
ارسال نظرات