مدیرکل امور اقتصادی استان اردبیل:

طرح‌های نوآور اقتصاد مقاومتی در اردبیل حمایت می‌شود

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: از پیشنهادات و طرح‌های خلاق و نوآورانه در راستای اقتصاد مقاومتی در استان اردبیل حمایت می‌شود.
کد خبر: ۸۸۴۵۰۵۱
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل ازتسنیم، هاشم مظفری در جلسه بررسی برنامه‌های اقتصاد مقاومتی امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل اظهار کرد: برای تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری مطرح شدهاز پیشنهادات و طرح‌های خلاق و نوآورانه در راستای اقتصاد مقاومتی در استان اردبیل حمایت می‌شود.

وی تحقق اقتصاد مقاومتی را زمینه‌ساز رفع مشکلات اقتصادی دانست و بیان کرد: برای توسعه و آبادانی هر چه بیشتر استان اردبیل انتظار می‌رود که مسئولان حمایتهای ویژه‌ای از طرحهای اشتغال‌زای تولیدی داشته باشند تا با این امر زمینه‌ساز توسعه اشتغال و تولید در استان شود.

مظفری با اشاره به حمایت‌های مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اردبیل از فعالان و سرمایه‌گذاران گفت: امسال در راستای توسعه سرمایه‌گذاری‌ها و حمایت‌های هر چه بیشتر از فعالان در این حوزه تقویت مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان از برنامه‌های اولویت‌دار به شمار می‌رود که در این زمینه باید اعضای مرکز تلاش همه‌جانبه‌ای داشته و با همکاری و هماهنگی لازم در این زمینه گام بردارند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در مورد اهداف سازمانی امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: ازپیشنهادهایی که کارکنان خلاق این اداره کلبرای بهبود و پیشرفت سیستمهای مختلف سازمانی ارائه می‌کنند استقبال می‌شود تا این امر زمینه‌ساز تحقق اهداف در استان شود.

وی با اشاره به برخی از اهداف نظام پیشنهادات افزود: استقرار سیستم نظام پیشنهادات در سازمان‌ها سبب پیشرفت و اعتلای آن سازمان شده و در بهبود بهره‌وری کیفیت خدمات، افزایش توانمندسازی مدیران و کارکنان، سرعت و دقت کارکنان و میزان افزایش خلاقیت، ابتکار و نوآوری تاثیر به‌سزایی دارد.

ارسال نظرات