خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار شاهرود:

هنرمند مسلمان باید دغدغه جامعه ،انقلاب و اسلام را داشته و در این مسیر حرکت کنند

هاشمی در دیدار با اعضا کانون بسیج هنرمندان شاهرود گفت: هنرمند عاشق است و این عشق اوست که سبب می شود تا ورطه جنون نیز پیش رود و این اثرگذاری باشد در جامعه محقق شود و هنرمند مسلمان باید دغدغه جامعه،انقلاب و اسلام را داشته و در این مسیر حرکت کند.
کد خبر: ۸۸۴۵۰۶۹
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی به مناسبت روز هنر اسلامی و سالروز شهادت آوینی در دیدار با اعضا کانون بسیج هنرمندان و پیشکسوتان هنر که در سالن جلسات فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت سالروز هنر اسلامی و روز شهادت شهید آوینی و بسیج هنرمندان با بیان اینکه فعالیت های شهید آوینی به یادگار مانده و مستند روایت فتح او همچنان در اذهان است اظهار کرد: شهید آوینی الگویی برای همه هنرمندان متعهد و متدین ایران اسلامی و حتی هنرمندان سایر کشورهاست که خالصانه در این عرصه فعابیت داشت و آخر نیز به فیض شهادت رسید و ماندگار شد.

وی با بیان اینکه هنرمند باید در متن جامعه باشد افزود: هنرمند عاشق است و این عشق اوست که سبب می شود تا ورطه جنون نیز پیش رود و این اثرگذاری باشد در جامعه محقق شود و هنرمند اسلامی باید دغدغه جامعه و انقلاب و اسلام را داشته و در این مسیر حرکت کند.

هاشمی با بیان اینکه هنرمندان شهرستان شاهرود در عرصه های مختلف هنری بنام هستند بیان کرد: استاد میرباقری و استاد نوری و اساتید دیگر در رشته های مختلف هنری و فرهنگی توانسته اند در سطح کشور و حتی بین المللی خوش بدرخشند و سبب افتخار این شهر باشند.

وی با تشکر از زحمات مسئول کانون بسیج هنرمندان شاهرود گفت: این کانون به همت آقای اعتماد و همه هنرمندان توانسته است خدمات شایانی را به عرصه فرهنگ و هنر شهرستان کند و باید تلاش کرد تا این محفل و سایر محافل ارزش تقویت شود و هنرمندان انقلابی را به جامعه معرفی و حمایت کند.

معاون استاندار سمنان با اشارهبه در پیش بودن انتخابات تاکید کرد: هنرمندان با ابزار هنر می توانند در جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات و توجه دادن جامعه به اهمیت انتخابات و دخالت در سرنوشت جامعه و کشور خود نقش مهمی ایفا نمایند و باید از این پتانسیل عظیم استفاده شود.

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده در راستای تحقق منویات رهبر انقلاب در خدمت رسانی به جامعه و اقتصاد مقاومتی افزود: تلاش داریم با توجه به پتانسیل کشاورزی شهرستان مرز هوایی را در شهرستان ایجاد کنیم و تاکنون جلسات مختلفی را نیز برگزار کرده ایم و این تلاش ها ادامه دارد تا بتوانیم در جهت شکوفایی و رونق اقتصادی شهرستان به خصوص در عرصه کشاورزی گام موثری برداریم.

در این دیدار عباس اعتماد مسئول بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود نیز گزارش از روند برنامه های اجرایی بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود در مناسبت ها و برنامه های مختلف به خصوص برگزاری یادواره شهدا هنرمندان و واقعه غدیر ارائه نمود.

اعضا کانون بسیج هنرمندان نیز نیازها و مشکلات خود را در عرصه هنر و فرهنگ مطرح نمودند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها