مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری اردبیل گفت: قرار است در سه شهرستان اردبیل، مشگین شهر و پارس آباد انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شود که سعی کردیم تمهیدات این کار را به شکل مناسب و مطلوب فراهم کنیم.
کد خبر: ۸۸۴۵۰۷۰
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبر گزاری بسیج از پارس آباد به نقل از آران مغان، حسین بشیری اظهار کرد: قرار است در سه شهرستان اردبیل، مشگین شهر و پارس آباد انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شود که سعی کردیم تمهیدات این کار را به شکل مناسب و مطلوب فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخابات به شکل الکترونیکی در این سه شهر فراهم شده است تصریح کرد: با همکاری شرکت مخابرات استان اردبیل زیرساخت های لازم در این زمینه برای برگزاری انتخابات به شکل الکترونیکی فراهم آمده است.

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری اردبیل اضافه کرد: با برگزاری جلسات مرتب کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان اردبیل سعی بر این است تا روز انتخابات با رفع مشکلات و نارسایی ها سعی کنیم تا در سه شهر اردبیل، پارس آباد و مشگین شهر برای اولین بار انتخابات بدون کاغذ و به صورت الکترونیکی با ثبت دقیق اطلاعات به ویژه از طریق شماره ملی مردم بدون نقص انتخابات را برگزار کنیم.

ارسال نظرات