خبرهای داغ:
شهردار تبریز از تحقق 360 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شهرداری در سال 95 خبر داد و افزود: 48 درصد جمعیت استان در تبریز است و بیشترین ارزش افزوده در همین شهر تولید می‌شود.
کد خبر: ۸۸۴۵۰۷۱
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در نخستین جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: وقتی همدلی و هماهنگی بین مدیریت ارشد استان و مجموعه‌ها وجود دارد بخش قابل توجهی از مسائل و مشکلات قابل حل است.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان این درآمد از محل صدور پروانه‌های ساختمانی بود، افزود: از این محل 360 میلیارد تومان در سال 95 درآمد حاصل کردیم.

نجفی اذعان داشت: از محل عوارض نوسازی یا عوارض خوردو در سال 91 حدود 800 میلیون تومان و در سال 95 حدود 36 میلیارد تومان درآمد کسب کردیم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود تاکید کرد: مقوله تبریز 2018 مزیت بزرگ برای استان محسوب می‌شود و اگر 40 میلیارد تومان شهرداری در این حوزه هزینه کند رقم بزرگی نیست به شرطی که دستگاه‌ها همکاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم را در این ارتباط انجام دهند.

نجفی بیان کرد: هر قدر بخواهیم رشد صنعت و کشاورزی را افزایش دهیم باید میزان اشتغال هم افزایش یابد و این افزایش اشتغال در بخش خدمات بیشتر قابل تحقق است و شهرداری در حوزه تولید خدماتی و فنی آماده همکاری با دستگاه‌های مرتبط است.

ارسال نظرات