با حضور استاندار اردبیل،مرکز خصوصی جراحی آراد اردبیل افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۸۴۵۰۷۲
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل ،با حضور دکتر مجید خدابخش استاندار اردبیل ساختمان جدید مرکز خصوصی جراحی آراد اردبیل  افتتاح شد.

استاندار اردبیل در آئین افتتاح این مرکز گفت: توسعه امکانات بهداشتی ودرمانی از ضروریات توسعه و آبادانی هر منطقه است و سرمایه گذاری در این بخش علاوه بر ایجاد اشتغال و تسهیل در خدمات رسانی ، ارتباط مستقیم با  سلامت و نجات جان انسان ها دارد و از این رو ارزشمند وخداپسندانه است.

وی افزود:در اکثر کشورهای پیشرفته جهان ،بخش خصوصی بیشترین سرمایه گذاری را در بخش درمان وخدمات عمومی انجام داده است .

استاندار اردبیل ابراز امیدواری کرد با توسعه مراکز درمانی استان ، صنعت توریسم درمانی استان رونق یابد  چرا که خدمات پزشکی استان براساس  اظهارات  سفیر کشور جمهوری آذربایجان در ایران مورد اعتماد و استقبال مردم کشورهای همسایه قرار گرفته است. 

دکتر خدابخش خاطر نشان کرد از سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت احداث بیمارستان بین المللی در استان اردبیل با پرداخت تسهیلات و صدور مجوزهای لازم حمایت می کنیم و احداث بیمارستان مجهز در اردبیل توجیه اقتصادی دارد.

در  مرکز جراحی آراد اردبیل که  که توسط بخش خصوصی با سرمایه گذاری 5 میلیارد تومان  و اشتغالزایی 34 نفر راه اندازی شده است و به پیشرفته ترین دستگاه ها مجهز است انواع جراحی های تخصصی و عمومی خواهد گرفت.

ارسال نظرات