در طول اسفندماه سال گذشته یک هزار و 400 نخ سیگار قاچاق در شهرستان طارم کشف شده است که ارزش این کشفیات 8 میلیون و 806 هزار ریال اعلام شده است.
کد خبر: ۸۸۴۵۱۰۰
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طارم گفت: طی سال گذشته 2 هزار و 520 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان طارم صورت گرفته است.

حمید واعظی با اشاره به اینکه در طول اسفندماه سال گذشته 20 فقره پرونده تخلف در شهرستان طارم تشکیل شده است، افزود: ارزش این پرونده‌ها بالغ بر 22 میلیون ریال بوده است.

وی اظهار داشت: طی اسفندماه سال گذشته، 225 فقره بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی شهرستان طارم انجام شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طارم با بیان اینکه طی اسفندماه سال گذشته 19 گزارش مردمی توسط ستاد خبری دریافت شده است، تصریح کرد: 12 فقره بازرسی هم از واحدهای نانوایی شهرستان صورت گرفته است.

واعظی با اشاره به دریافت پنج فقره گزارش و شکایت مردمی در زمینه تخلفات نانوایان، یادآور شد: دو فقره پرونده تخلف از این واحدها به ارزش 2 میلیون و 204 هزار و 400 ریال در شهرستان طارم تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در طول اسفندماه سال گذشته یک هزار و 400 نخ سیگار قاچاق در شهرستان طارم کشف شده است، ادامه داد: ارزش این کشفیات 8 میلیون و 806 هزار ریال اعلام شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طارم با اشاره به اینکه طی سال گذشته 2 هزار و 520 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی شهرستان طارم صورت گرفته است، اظهار کرد: در پی این بازرسی‌ها، 176 مورد پرونده تخلف از واحدهای مختلف در شهرستان تشکیل شده است.

واعظی ارزش پرونده‌های تشکیل شده طی یک سال گذشته را در شهرستان طارم 240 میلیون و 530 هزار و 575 ریال اعلام کرد و افزود: طی این مدت، 174 فقره گزارش یا شکایت مردمی هم توسط ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طارم دریافت و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 239 فقره بازرسی از واحدهای نانوایان در شهرستان طارم صورت گرفته است، تصریح کرد: در این راستا 59 فقره پرونده به ارزش 43 میلیون و 673 هزار و 300 ریال تشکیل شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طارم تعداد گزارشات مردمی دریافتی در بخش واحدهای نانوایی را در سال گذشته 50 فقره اعلام کرد.

ارسال نظرات