اجرای طرح آمایش سرزمینی هیئت های ورزشی

طرح آمایش سرزمینی هیئت های ورزشی در سال جدید در رشته های مختلف در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرایی می شود.
کد خبر: ۸۸۴۵۱۸۶
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
مدیرکل ورزش و جوانان استان با فرهنگی نسب فرماندار شهرستان بهمئی دیدار و در خصوص مسائل و مشکلات و راهبردهای رشد و توسعه ورزش این شهرستان بحث و تبادل نظر کرد.

علوی در این دیدار از اجرای طرح آمایش سرزمینی هیئت های ورزشی در سال جدید در رشته های مختلف در استان و شهرستان بهمئی خبر داد و گفت: دولت در دو حوزه ورزش و جوانان برنامه های خوب و قابل توجهی داشته و سعی میکنیم با ترمیم نقاط ضعف و حمایت مسئولان استانی و کشوری و نگاه ویژه به قهرمانان، مدال آوران و ملی پوشان، ورزش استان کهگیلویه وبویراحمد را به جایگاه اصلی خود در کشور برسانیم.

فرهنگی نسب فرماندار شهرستان بهمئی نیز ورزش را یکی از مهم ترین شیوه ها برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان این شهرستان ذکر کرد و خواستار حمایت و توجه بیشتر به ورزش شهرستان بهمئی شد.

وی نبود تجهیزات ورزشی،دور بودن شهرستان از مرکز استان،نبود حامی مالی،مشکلات کفپوش های سالن های ورزشی و بدهی های آب،برق و گاز،مستاجران و اماکن را بخشی از مشکلات ورزش این شهرستان بیان کرد و از فعالیت 2000 ورزشکاران سازمان یافته در ورزش این شهرستان خبر داد.

علی اکبر فرهنگی نسب کسب مقام سوم تیم فوتسال مدارس این شهرستان در کشور را یکی از افتخارات ورزش شهرستان بهمئی ذکر کرد و خواستار توجه و نگاه ویژه مسئولان به توسعه و ارتقای جایگاه ورزش این شهرستان در استان و کشور شد.

ارسال نظرات