مسئول سازمان بسیج سازندگی در گفت‌وگو با «بسیج»:
سردار غلامی با بیان اینکه بسیج متعلق به هیچ جناح سیاسی نیست، گفت: همانطور که رهبرانقلاب تاکید کردند، بسیج سیاسی است اما سیاست‌زده نیست و می توان گفت که بسیج مجاهد،متدین و متعبد است.
کد خبر: ۸۸۴۵۱۸۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
سردار نعمان غلامی مسئول سازمان بسیج سازندگی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه بسیج متعلق به هیچ جناح سیاسی نیست، گفت: همانطور که رهبرانقلاب تاکید کردند، بسیج سیاسی است اما سیاست‌زده نیست و می توان گفت که بسیج مجاهد،متدین و متعبد است.
 
وی با بیان اینکه دشمنان از تشکیل بسیج در کشور ما و ایجاد چنین تشکیلاتی در کشورهای اسلامی احساس خطر کرده اند و هراس دارند، اظهار داشت: این نگرانی بدان دلیل است که تشکیلات بسیج در کشور ما و کشورهای اسلامی از جمله سوریه، عراق، لبنان و یمن آنها را از پا در آورده است و نقشه های شوم آنان را با شکست مواجه کرده است.
 
سردار غلامی خاطر نشان کرد: بصیرت، لازمه معنویت است که عدم وجود بصیرت موجب انحراف و بیراهه می شود و در فتنه 88 نیز مومنانی بودند که اهل قرآن و توسل بودند اما بصیرت نداشتند.
 
مسئول سازمان بسیج سازندگی در پایان ابراز داشت: بسیج خار چشم دشمنان است و دشمنان با تمام امکانات به دنبال شکست این نیروی مردم هستند که این خیالی واهی است.
ارسال نظرات