مدارس فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در همه رده‌های سنی ساماندهی می شود.
کد خبر: ۸۸۴۵۱۸۹
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
مدیرکل ورزش و جوانان استان ساماندهی مدارس فوتبال را از برنامه‌های بسیار مهم و اساسی اداره کل ورزش و جوانان استان بیان کرد و گفت: ورزشکاران زیادی در رده‌های سنی مختلف در دو بخش بانوان و آقایان در این رشته فعالیت دارند.
علوی، فوتبال را از ورزش‌های پرطرفدار دانست و افزود: ساماندهی مدارس فوتبال را از استادیوم 15 هزار نفری یاسوج در آینده‌ای نزدیک آغاز خواهیم کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه‌های پیش رو برای سال جاری گفت: برگزاری کلاس‌ و دوره توجیهی خزانه‌داران هیات‌های ورزشی در استان تا پایان اردیبهشت سال جاری از جمله این برنامه‌ها است.
علوی بازدید از اماکن ورزشی خصوصی را از دیگر برنامه‌های پیش رو عنوان کرد و افزود: سعی می‌کنیم این برنامه را از مرکز استان آغاز و به دیگر شهرستان‌ها تعمیم دهیم.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: برگزاری جشنواره «نشاط و امید جوانان» ویژه رده‌های سنی 15 تا 19 سال در اردیبهشت ماه سال جاری از برنامه‌های مهم حوزه جوانان اداره کل ورزش است.
علوی انعقاد تفاهم‌نامه اداری با هیات‌های ورزشی را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده بیان کرد و افزود: در این تفاهم‌نامه اداره کل ورزش از هیات‌ها انتظار دارد در قبال امکانات و تجهیزاتی که به آنها ارائه می‌دهد، قهرمانان‌پروری کرده و به توسعه ورزش استان کمک کنند.
ارسال نظرات