نظر نهایی در مورد تایید صلاحیت داوطلبان شورای شهر و روستای کهگیلویه وبویراحمد 2 اردیبهشت اعلام می شود.
کد خبر: ۸۸۴۵۱۹۸
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷
فرماندار بویراحمد گفت: 22 فروردین هیات‌ های اجرایی استان تایید صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بویراحمد را اعلام می کنند و نظر هیات های اجرایی استان نیز یک روز پس از آن به هیات ‌های نظارت شهرستان اطلاع رسانی می‌ شود.
نظری افزود: هیات های اجرایی استان نظر نهایی در مورد تایید صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان را 2 اردیبهشت سال جاری اعلام و فرمانداری نیز نتیجه را به اطلاع کاندیداها خواهد رساند.
وی ادامه داد: فرصت اعتراض داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بویراحمد از سوم تا 6 اردیبهشت است و کاندیداهایی که صلاحیت آنها احراز نشده می ‌توانند در این مدت زمان پیگیر امور باشند.
محمدکاظم نظری تعداد داوطلبان نام نویسی شده برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بویراحمد را هزار و 492 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 246 نفر در شهرها و هزار و 246 نفر نیز در روستاهای شهرستان بویراحمد نام نویسی کرده اند.
وی افزود:بیشترین گروه سنی نام نویسی شده برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بویراحمد بین 30 تا 35 سال است و 220 نفر از افراد ‌نام نویسی شده برای شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بویراحمد دارای سابقه عضویت در شوراها هستند و هزار و 272 نفر نیز برای نخستین بار برای شوراها نام ‌نویسی کرده اند.
فرماندار بویر احمد ادامه داد: زمان تبلیغات رسمی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان همزمان با سراسر کشور از 21 تا 27 اردیبهشت سال جاری است و هرگونه تبلیغات قبل از آن نیز ممنوع است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان جمعه 29 اردیبهشت سال جاری برگزار می شود.
ارسال نظرات