خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب در گفت و گو با «بسیج»:

"بسیج" سیاسی کاری را جدا از ماهیت خود می داند

حجت‌الاسلام شاهرودی گفت: بسيج حافظ امنيت ملي و ارزش هاي انقلاب است و هرگز بسيج جناحي و حزبي نيست و سياسي کاري را جدا از ماهیت خود می داند.
کد خبر: ۸۸۴۵۲۰۸
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
حجت‌الاسلام محمدی شاهرودی مسئول سازمان بسیج طلاب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه یکی از مولفه های بسیج، ایجاد هم‌افزایی و بصیرت دهی است، ابراز داشت: بسیج مجاهد، با بصیرت و دارای ویژگی‌های مختلفی است و ما بسیجیان باید به ویژگی‌هایی که رهبر معظم انقلاب برای بسیج تبیین کرده‌اند،عمل کنیم.
 
وی ادامه داد: اینکه عده‎ای در این انقلاب بیایند و به نام آزادی به ارکان نظام، روحانیت، مرجعیت، امام و شهدا توهین کنند کار بسیار سخیفی است و طلاب بسیجی این اقدام را به شدت محکوم می‎کنند.
 
حجت الاسلام شاهرودی با بیان اینکه بسیج به عنوان پشتوانه ای مهم برای انقلاب اسلامی مطرح است و در دفاع از کیان کشور نقش آفرینی های بی نظیری کرده است، ابراز داشت: بسيج متعلق به مردم و مترادف با ملت تعریف می شود و باید گفت که بسيج حافظ امنيت ملي و ارزش هاي انقلاب است و هرگز بسيج جناحي و حزبي نيست و سياسي کاري را جدا از ماهیت خود می داند.
 
 مسئول سازمان بسیج طلاب، انديشه بسيج را در جبهه مخالف اشرافي گري و کساني که با انديشه هاي امام و رهبري زاويه دارند توصيف نمود و ابراز داشت:اگر بسيج و بسيجيان نبودند امروز ايران در امنيت نبود .
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار