رئیس اداره اوقاف و امورخیریه ناحیه یک تبریز خبر داد؛
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک تبریز از ثبت نام چهلمین دوره مسابقات سراسری مرحله شهرستانی خبر داد و گفت: متسابقین برای ثبت نام تا دهم اردیبهشت ماه مهلت دارند.
کد خبر: ۸۸۴۵۲۱۳
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان، حجت الاسلام رضا جعفری در این خصوص اظهار کرد: زمان برگزاری آزمون این دوره از مسابقات، نیز از 10 اردیبهشت تا 16 اردیبهشت ماه خواهد بود.

وی تاکید کرد: علاقه مندان و متسابقین می توانند از طریق سایت رسمی مسابقات قرآنی به نشانیwww.guranian.irو یا مراجعه به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان تبریز برای شرکت در این دوره از مسابقات ثبت نام کنند.

وی یادآور شد: باتوجه به نزدیک شدن زمان مسابقات قرآن شهرستانی تبریز، قاریان و علاقه مندان در صورت عدم ثبت نام، هرچه سریعتر به نشانی اینترنتی درج شده و یا به صورت حضوری به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تبریز مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از ثبت نام چهلمین دوره مسابقات سراسری مرحله شهرستانی در تبریز می توانند به نشانی کانال تلگرامیhttps://telegram.me/nedayequranمراجعه کنند.

ارسال نظرات