همزمان با فرا رسیدن میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر، جشن میلاد این امام همام با حضور دوست داران اهل بیت عصمت و طهارت در کنگره شهدای کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۵۲۱۵
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
در این مراسم که با حضور جمعی از ذاکران و مداحان اهل بیت برگزار شد، ذاکران در مدح حضرت علی (ع) و روز پدر مدیحه سرایی کردند.

سردار یدالله بوعلی در این مراسم با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر گفت:پدر نام مقدسی هم برای ما مسلمان و هم برای مردم است و بودند پدران بزرگی که برای حراست و حفاظت از این مرز و بوم جان خود را نثار کردند.

وی وحدت و دل بستن به انبیاء الهی را از ویژگیهای مهم مسلمان و شعیان دانست و گفت: هروقت و هرکجا ما به انبیاء توسل کرده ایم خیری در آن بوده که به مقصود خود رسیده است.

فرمانده سپاه فتح استان بیان کرد:در کار خیر هیچ موقع حاجت استخاره نیست و باید برای انجام خیر همیشه شتافت و بگونه ای عمل کرد تا بتوان جوابگوی کسالی بود که به آنها قول و وعده داده ایم.

همچنین در این مراسم از پاسدار و جانباز وفادار مدافع حرم اهل بیت"ارجمند" که در راه حفاظت و حراست از حرم حضرت زینب(س) به درجه با شهامت جانبازی نائل آمد با اهداء روح تقدیری از زحمات این سرباز وافدار اسلام قدردانی شد.

 

ارسال نظرات