خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه کربلا با بیان اینکه استفاده از توان نیروهای بومی برای حل مشکلات خوزستان ضروری است، گفت: زیرساخت‌های خوزستان با استان‌های دیگر فاصله زیادی دارد.
کد خبر: ۸۸۴۵۲۵۰
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در خوزستان ،سردار احمد خادم سیدالشهدا در جلسه شورای پدافند غیرعامل خوزستان اظهار داشت: همه باید برای توسعه زیرساخت‌های خوزستان به ما کمک کنند.

وی با اشاره به بحران ریزگردها در بهمن ماه سال 1395 بیان کرد: در آن زمان همه به میدان آمدند تا این موضوع مدیریت و حل شود ولی باید این مسئله فراموش نشود و به فکر حل مشکلات خوزستان باشیم.

فرمانده قرارگاه کربلا در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه باید همه کمر همت را برای حل مشکلات خوزستان ببندند، تصریح کرد: با آقای نوبخت معاون رئیس جمهور موضوعات مختلفی را مطرح و در این زمینه بحث کردیم.

وی خاطرنشان کرد: باید در موضوع آموزش و کمک برای فراهم سازی زیرساخت‌ها در خوزستان همه به میدان بیایند زیرا در زیرساخت‌ها دچار مشکل هستیم.

سردار خادم سیدالشهدا تاکید کرد: همه مردم خوزستان کوچک و بزرگ و پیر و جوان آن همیشه در صحنه بوده و هستند و مسئولان کشوری و لشکری نیز این مسئله را دیده‌اند و از آن اطلاع دارند.

وی با تاکید بر محرومیت استان خوزستان و ساکنان آن بیان کرد: برای رفع محرومیت‌ها و ایجاد زیرساخت‌ها دولت‌ها کمک آن‌چنانی به خوزستان نکردند.

فرمانده قرارگاه کربلا خطاب به رئیس پدافند غیرعامل گفت: حالا که شما می‌گویید یک‌هزار بسیجی را استخدام می‌کنیم و از شما و معاونانتان انتظار داریم که با استان خوزستان به صورت ویژه برخورد کنید.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های خوزستان با استان‌های دیگر فاصله زیادی دارد، تصریح کرد: زیرساخت‌ها در شهرهای بزرگ مانند تهران، شیراز، اصفهان و مشهد خوب است ولی ما در خوزستان و اهواز در این مسئله دچار مشکل هستیم.

سردار خادم سیدالشهدا با اشاره مدیریت خوزستانی‌ها در استان‌های دیگر تاکید کرد: مردم خوزستان می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند بنابراین باید برای حل مشکلات استان خودشان نیز از آنها بهره مند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها