خبرهای داغ:
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش:

عرصه تهاجم فرهنگی با سرعت بسیار زیادی در حال حرکت است

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز فرزندان ملت ایران در نیروی دریایی،3 هزار کیلومتر دورتر از مرزها در حال دفاع از منافع ملی هستند.
کد خبر: ۸۸۴۵۲۸۰
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵

امیردریاداردوم حسین آزاد در حاشیه سفر به شهرستان لامرد  اظهارداشت: اگر هماوردی همچون هشت دفاع مقدس رخ دهد مطمئن هستیم که نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی،بهتر از آن نسل حاضر می‌شوند.

وی افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی داشته است و خواهد داشت و یکی از دستاوردهای آن نظام جمهوری اسلامی است و زمانی می‌توانیم به آرمان‌های امام خمینی (ره) دست پیدا کنیم که این نظام را تعالی ببخشیم و از سوی دیگر زمانی می‌توانیم به دیدگاه‌های ظرفیت‌ساز رهبر معظم انقلاب برسیم و دست پیدا کنیم که این نظام مقتدر و پابرجا باشد.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه در راهپمایی اربعین حسینی 20 میلیون جمعیت با شور و شعور حضور پیدا می‌کنند، گفت: بیشترین میانگین سنی از کشورمان که در کربلای معلی حضور پیدا می‌کنند نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی هستند.

آزاد اضافه کرد: جوانان دیروز نگاه اعتقادی و دینی داشتند اما جوانان امروز نگاه ریشه‌دار دارند و برای حفاظت آنان در برابر تهاجم نرم دشمن باید یادواره‌های شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت همواره ترویج شود تا بستر رشد فرهنگ ایمانی، دینی و اعتقادی در کشور پابرجا بماند.

این مقام نظامی در ارتش جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: امروز جامعه جوان به خاطر تهاجم فرهنگی نیازمند یادواره‌های شهدا است و باید تدوام این یادواره‌ها زیاد باشد زیرا عرصه تهاجم فرهنگی با سرعت بسیار زیادی در حال حرکت است و اگرچه فعالان فرهنگی کارهای زیادی انجام می‌دهند اما تهاجم دشمن هم سنگین است و زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت و ایمان‌محوری در خانواده‌ها راه مقابله با آن است.

وی در مورد حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آب‌های آزاد و بین‌المللی نیز بیان داشت: امروز ناوگروه 45 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از اینکه در حوزه شمال اقیانوس هند حضور یافت، در خلیج عدن و باب المندب نیز در حال طی مسیر است و در چند روز آینده در یکی از بنادر کشورهای همسایه پهلو می‌گیرد.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: اگر در زمان هشت سال دفاع مقدس، دفاع از منابع و منافع ملی در یک جا بود اما امروز منافع ملی ما 3 هزار کیلومتر آن طرف مرزها است و فرزندان ملت ایران در نیروی دریایی، فرسنگ‌ها دورتر از مرزها در حال دفاع از کیان کشور هستند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار