خبرهای داغ:
فرماندار اقلید با اشاره به شرایط جغرافیایی و ارتفاع این شهرستان از سطح دریا بر لزوم مساعدت مسؤولان در تأمین امکانات لازم برای برگزاری اردوهای تمرینی تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف ورزشی را خواستار شد.
کد خبر: ۸۸۴۵۲۹۶
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
صالح مشتاقی لار در جلسه‌ای که با حضور نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی، رئیس و کارشناسان اداره ورزش و جوانان پیرامون بررسی مسائل و مشکلات ورزشی این شهرستان و هم‌اندیشی برای رفع کمبودها در این اداره برگزار شد از جایگاه ورزش و اهمیت آن در سلامت فردی و اجتماعی سخن گفت.

وی اظهار داشت: مطالبه گری و تلاش در راستای رفع کمبودها باید منطقی و مناسب صورت گیرد تا نتیجه داشته باشد.

مشتاقی لار استفاده از ظرفیت هیئت‌های ورزشی را امری مؤثر در رفع موانع و کمبودهای ورزشی عنوان کرد و گفت: باید با همدلی و دلسوزی برای توسعه شهرستان در تمام زمینه‌ها کوشید.

فرماندار اقلید به ظرفیت مناسب اقلید با توجه به ارتفاع زیاد این شهرستان از سطح دریا اشاره و تصریح کرد: با تأمین امکانات موردنیاز از این فرصت می‌توان برای برگزاری دوره‌های آموزشی و تمرینی رشته‌های مختلف ورزشی برای شرکت در مسابقات مختلف کشوری و نیز برگزاری اردوهای کشوری استفاده کرد.

مشتاقی لار افزود: با وجود تلاش برای ارتقای تمام رشته‌های ورزشی باید استعدادیابی علمی صورت گرفته و با درنظرگرفتن اینکه ورزشکاران شهرستان در چه رشته‌هایی ظرفیت بهتری دارند، برای کسب موفقیت‌های استانی، کشوری و ملی در آن رشته‌ها متمرکز شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها