خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار فارس از افتتاح سد چشمه عاشق با حضور رئیس‌جمهور خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۵۲۹۸
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
مهندس خلیل رضائیان در بازدید شرایط آماده شدن سد چشمه عاشق برای افتتاح آن در سفر آتی رئیس‌جمهور به فارس اظهار داشت: این سد که در سال گذشته شروع به آبگیری کرد در بارش‌های بسیار خوب در حوضه آبریز آن در بهمن‌ماه 95 و فروردین‌ماه سال جاری حدود 44 میلیون مترمکعب آب ذخیره داشت و هم‌اکنون آماده بهره‌برداری در سفر آتی رئیس‌جمهور به فارس است.

مهندس حمیدرضا دهقانی مدیرعامل آب منطقه‌ای فارس نیز در این زمینه گفت: این سد از نوع بتن RCC بوده، طول تاج آن 374 متر و ارتفاع آن حدود 73 متر است و تمام‌کارهای اصلی سد شامل حفاری‌ها و تزریق‌ها در حال تمام شدن است و بدنه سد نیز به اتمام رسیده و آماده برای برگزاری مراسم افتتاح، در سفر آتی رئیس‌جمهور به فارس است.

آغاز به کار مدیرکل جدید راه‌آهن فارس

صبح امروز همچنین در آیینی «غلام‌حسین ولدی» مدیرکل جدید راه‌آهن فارس شد. ولدی که از مدیران با سابقه راه‌آهن کشور محسوب می‌شود در گذشته مدیر نگهداری خط و ابنیه شرکت ترآورس بوده و وظایف مهرداد انصاری را بر عهده می‌گیرد.

برگزاری نخستین جلسه شورای مرکزی جمنای فارس

در خبر دیگری از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی اساتید، مدرسین و مربیان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس در موضوعات اقتصاد، مبانی انقلاب اسلامی و انتخابات از برگزاری نخستین جلسه شورای مرکزی در روز چهارشنبه 23 فروردین‌ماه خبر داده‌شده که پیرامون انتخاب رئیس و مسئولین کمیته‌های جبهه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها