خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی فارس:

قرارگاه‌های جهاد اجتماعی شهری و مبارزه با مفاسد اقتصادی از اولویت‌های سال 96 بسیج دانشجویی فارس است

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس قرارگاه‌های جهاد اجتماعی شهری و مبارزه با مفاسد اقتصادی را از اولویت‌های سال 96 این مجموعه دانست و گفت: الگوی نقش‌آفرینی مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فارس برای تحقق شعار سال در حال تدوین است.
کد خبر: ۸۸۴۵۳۲۱
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
اسماعیل قزل سفلی صبح امروز در نشست شورای عمومی کارکنان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس با اشاره به شعار سال، بر تلاش همه مجموعه‌ها و دستگاه‌ها برای تحقق آن تاکید کرد و اظهار داشت: الگوی نقش‌آفرینی مجموعه بسیج دانشجویی برای شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را تدوین خواهیم کرد.

وی با اشاره به سیاست‌های برنامه‌ای بسیج دانشجویی استان فارس در سال 96 افزود: دانشجویان بسیجی از ظرفیت برنامه‌های هنری و ورزشی در مجموعه بسیج دانشجویی استفاده کنند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: دانشجویان بسیجی تلاش کنند که فعالیت در بسیج دانشجویی به عنوان یک ضرورت دینی و انقلابی مطرح شود.

قزل سفلی با تاکید بر حرکت به سمت داشتن تشکیلات تربیتی و حاکمیت نگاه تربیتی و تکلیفی در برنامه‌های بسیج دانشجویی ادامه داد: رویکرد تخصصی و مواجهه تخصصی با مسائل را در مجموعه بسیج دانشجویی تقویت خواهیم کرد.

وی با تاکید بر تقویت جنبه تشکیلاتی و جنبشی بسیج دانشجویی، از تشکیل دبیرخانه‌ای درخصوص مطالبات و منویات مقام معظم رهبری در بسیج دانشجویی استان فارس خبر داد و تصریح کرد: انتظارات و مطالبات رهبر معظم انقلاب از مجموعه بسیج دانشجویی را پیگیری و در راستای تحقق آن‌ها تلاش ویژه می کنیم.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس بر نقش جریان سازی، گفتمان سازی و ایجاد بستر آزاداندیشی این تشکل دانشجویی تاکید کرد و گفت: قرارگاه‌های کاهش و رفع معضلات اجتماعی( قرارگاه جهاد اجتماعی شهری) و مبارزه با مفاسد اقتصادی از اولویت‌های سال 96 بسیج دانشجویی استان فارس است.

قزل سفلی، تربیت و توانمندسازی نیروی انسانی کارآمد و تحول‌آفرین را از کار ویژه های بسیج دانشجویی فارس عنوان و خاطرنشان کرد: دوره‌های خط امام دانشگاهی، شهرستانی و استانی توسط بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس در سال جاری برگزار می‌شود.

وی بر ارتقای سطح مطالعه و تفکر دانشجویان بسیجی تاکید و اضافه کرد: روحیه جهادی، انقلابی گری، ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در بین دانشجویان تقویت شود.

مسئول بسیج دانشجویی فارس از برگزاری جشنواره فعالیت‌های برتر دانشجویی این استان در شش بخش مختلف در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: دوره‌های مطالعاتی کتب شهید مطهری(ره) با جدیت در دانشگاه‌ها برگزار شود.

ایجاد بستر آزاداندیشی و تضارب آرا و افکار، ساماندهی شبکه مدیریتی، شبکه‌سازی موضوعی و تخصصی مثل ادوار و فارغ‌التحصیلان و...، تقویت بسیج گری بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها، حضور فعال و اثرگذار در فضای مجازی و رسانه‌ای با تاکید بر شبکه‌های اجتماعی و همچنین در فضای حقیقی از جمله مساجد، نماز جمعه، مدارس و... از دیگر مطالبی بود که قزل سفلی در این جلسه به آن‌ها پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها