امام جمعه تربت حیدریه بیان داشت: شهید صیاد شیرازی مسئولیت های متعدی در دوران انقلاب اسلامی داشت و هیچگاه این مسئولیت ها برای او افتخار نبود، بلکه این شهید گرانقدر به مسئولیت ها در نظام اسلامی عزت و عظمت بخشید.
کد خبر: ۸۸۴۵۴۰۸
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی شب گذشته در ویژه برنامه هجدهمین سالگرد شهید صیاد شیرازی که در محل مسجد جامع تربت حیدریه برگزار شد، اظهار کرد: تمام انسانهائی که در این دنیا به کمالات معنوی بالائی می رسند تنها ارزوی خود را شهادت می دانند، زیرا فیضی عظیم تر از آن وجود ندارد.
 
وی تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی مسئولیت های متعدی در دوران انقلاب اسلامی داشت و هیچگاه این مسئولیت ها برای او افتخار نبود، بلکه این شهید گرانقدر به مسئولیت ها در نظام اسلامی عزت و عظمت بخشید.
 
امام جمعه تربت حیدریه تاکید کرد: شهدا به مسئولیت های مهم درون انقلاب اسلامی جایگاه و عظمت بخشیدند و اکنون این امانت گرانبها باید در مسیر شهدا و ارمانهای نظام قرار بگیرد.
 
رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی اذعان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با آموزش ها و برنامه های رزمی و معنوی خود صدها صیاد شیرازی در دل خود تربیت کرده که در عرصه نبرد و مجاهدت از ولایت و انقلاب اسلامی دفاع می کنند.
 
عصمتی ادامه داد: توان بازدارنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، این کشور را در برابر تهدیدات و یاوه گوئی های دشمنان نظام بیمه کرده و چنانچه اشتباهی از سوی بیگانگان رخ دهد، پاسخ قاطع و دندان شکنی را دریافت خواهند کرد.
 
امام جمعه تربت حیدریه ارتقای بنیه معنوی نیروهای مسلح را از ضروریات برشمرد و افزود: آمادگی معنوی و اعتقادی قوای مسلح اقتدار و عزت معنوی را رقم خواهد زد که رزمندگان اسلام در زمان خاص و مورد نیاز برای نظام ایفای نقش کنند.
 
ویژه برنامه هجدهمین سالگرد شهید سپهبد امیر صیاد شیرازی با حضور فرماندان نظامی و انتظامی، مسئولان اداری، خاندان معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در محل مسجد جامع تربت حیدریه برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها