خبرهای داغ:
قهرمان رقابت‌های کاراته‌وان دبی گفت: خوشحالم که سال ۹۶ را با مدال آغاز کردم و مطمئن هستم می‌توانم در دیگر میادین سال جاری نیز برای کشورم افتخار‌آفرینی کنم.
کد خبر: ۸۸۴۵۴۸۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج،فاطمه چالاکی که در جریان سومین مرحله از لیگ جهانی کاراته موفق به کسب نشان طلا شد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در این مورد اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که با مدال طلا کارم را در سال 96 آغاز کردم. این مدال نه تنها باعث شد از لحاظ روحی آماده‌تر شوم بلکه ثابت کرد پتانسیل این را دارم که در سال جاری برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

وی ادامه داد: سطح کاراته‌وان دبی همانطور که پیش‌بینی می‌شد سنگین بود اما با این همه تمام تلاشم را کردم تا بهترین نتیجه ممکن را بدست بیاورم. رقبای خوبی را پشت سر گذاشتم و از همان ابتدا به فکر ایستادن بر سکوی قهرمانی بودم که خوشبختانه به هدفم هم رسیدم. بعد از بدست آمدن این عنوان به نوعی انگیزه‌ام برای موفقیت در میادین پیش رو چندین برابر شده و امیدوارم بتوانم با قدرت در کنار دیگر نفرات برای کاراته کشورم افتخار‌آفرینی کنم.

قهرمان کارته‌وان در مورد حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار داشت: ظاهرا قرار است در لیست اعزامی تغییراتی با تشخیص کادر فنی صورت بگیرد اما با این همه قطعا در صورت همراهی تیم تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین نتیجه ممکن را در این میدان بگیرم. شرایط بدنی و فنی‌ام عالی است و خوشبختانه با شادابی قابل توجهی مشغول پیگیری تمرینات هستم.

چالاکی گفت: مسابقات قهرمانی آسیا هم جزو اهداف اصلی‌ام است که امیدوارم در این میدان نیز افتخار همراهی تیم را پیدا کنم. قطعا در صورت حضور در این پیکارها تمام تلاشم را خواهم کرد تا بهترین نتیجه را بدست بیاورم. با توجه به شرایط ایده‌آلی که دارم در خودم این توانایی را می‌بینم که در قزاقستان جزو بهترین‌ها باشم.


ارسال نظرات