یکی از مربیان صالحین در نشست بصیرتی بسیجیان نوجده بهشتی کلیبر گفت: شرکت در انتخابات وظیفه و تکلیف است تا به عنوان ایرانی در سرنوشت کشور دخیل باشیم چراکه شرکت در انتخابات به معنی دفاع از آرمان های نظام در مقابل استکبار و دشمنان است.
کد خبر: ۸۸۴۵۴۹۰
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عین الله نجفی افزود: انتخابات مظهر اقتدار کشور بوده و نمایش قدرت مردم ایران در برابر بیگانگان است.

وی ادامه داد: امروز دشمنان تلاش دارند به طرق مختلف مردم را از حضور در پای صندوق های رای دلسرد کنند در حالی که مردم ایران در طول تاریخ انقلاب ثابت کرده اند همیشه پای نظام وانقلاب مقاوم هستند و در همه شرایط آمادگی دفاع از دستاوردهای انقلاب را دارند و امروز دفاع از نظام و انقلاب و پاسداری از خون و آرمان راه شهیدان حضور گسترده و آگاهانه در پای صندوق های رای را می طلبد.

نجفی در ادامه با اشاره به معیار های انتخاب اصلح از دیگاه رهبر فرزانه انقلاب خاطرنشان کرد: باید به کسی رای داد که انقلابی بوده، انقلابی مانده و انقلابی فکر کند، فردی نترس، شجاع و مقاوم در برابر فشارهای بیگانگان باشد و عزت و عظمت ایرانو اسلام را در اولویت دانسته و در برابر زیاده خواهی دشمنان بایستد.

ارسال نظرات