در گفتگو با خبرنگار بسیج عنوان شد:

شجره صالحین تبلور اندیشه های ناب امام علی (ع)

مسئول تعلیم و تربیت بسیجیان سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) استان چهرمحال و بختیاری گفت: شجره طیبه صالحین تبلور اندیشه های ناب امیر المومنین(علیه السلام) است.
کد خبر: ۸۸۴۵۵۰۰
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام عبدالله مرادی در گفتگو با خبرنگار بسیج، ضمن تبریک اعیاد ماه رجب المرجب و زادروز مولود کعبه مولی الموحدین؛ امیرالمومنین حضرت علی (علیه السلام) به اهمیت اجرای برنامه های معاونت تعلیم و تربیت بسیجیان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در سال اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال اشاره کرد.

وی، با سپاس به درگاه خداوند بمناسبت توفیق خدمت در سنگر مقدس تعلیم و تربیت اظهار کرد: هم اینک با برنامه ریزی مدون و منظم در معاونت تعلیم و تربیت بسیجیان سپاه استان چهارمحال و بختیاری آماده تلاش مضاعف در سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال هستیم و در راستای کادر سازی نیروهای متعهد و متخصص و در تراز انقلاب؛ ارکان شجره طیبه صالحین و همه همکاران با مدیریتی جهادی سعی در ارتقاء سطح آگاهی و توانایی بسیجیان عزیز را داریم.

وی، ادامه داد: نظام تربیتی شجره طیبه صالحین؛ مسیر حرکتی تربیتی انبیاء و ائمه علیهم السلام و برگرفته از آموزه های تربیتی قرآن کریم می باشد که می تواند با تربیت انسان های معتقد و با دانش؛ نظام آسمانی و الهی که در انقلاب اسلامی متجسم شده است را به سر منزل مقصود نزدیک نماید.

حجت الاسلام مرادی، خاطرنشان کرد: ساختار موجود در این نظام که همانند یک درخت تنومند ریشه دار؛ نه تنها تمام اعضاء بسیج، بلکه همه آحاد مردم را مورد توجه قرار می دهد؛ با تبیین اندیشه های ناب امام (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تلاش می نماید تا بستر رشد آحاد جامعه را فراهم سازد.

وی، ابراز امیدواری کرد؛ با عنایت حضرت حق و تحت منویات مقام معظم رهبری بتوانیم به اهداف بلند نظام تربیتی صالحین دست یابیم و وظایف محوله را به نحو مطلوب اجرایی نماییم.

حجت الاسلام مرادی گفت: در این راستا همراهی و همکاری همه معاونت ها؛ نواحی و ادارات و ارگان های مرتبط را خواستاریم و باور داریم با تراکم انرژی های مختلف موجود در دیگر نهادها و ارگانها و معاونت ها می توانیم تحولی عظیم و بنیادی در فرهنگ جامعه داشته باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار