مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج شهرکرد:
حجت الاسلام اسماعیل زمانپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد گفت: هیچ كسی قبل و بعد از امیرالمومنین(علیه السّلام) در خانه خدا به دنیا نیامده است.
کد خبر: ۸۸۴۵۵۰۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام اسماعیل زمانپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد ضمن تبریک اعیاد ماه رجب گفت: اینکه امیرالمومنین(علیه السّلام) در خانه خدا به دنیا آمده، مسأله مشهور و معروفی است و در كتاب‌های شیعه و سنی نقل شده است.

وی، ضمن تبیین ابعاد زندگی بزرگ مرد اسلام، افزود: گویا علی(علیه السّلام) نیز خواست تا در مورد خانه كعبه كه موجب این افتخار برای او شده بود و در دل او متولد گشته بود جبران كند و به همین جهت بت‌ها را از روی خانه به زیر افکند.

زمانپور گفت: از صعصعه بن صوحان روایت شده كه در واپسین لحظات زندگی علی(علیه السّلام) از حضرتش پرسید: تو برتری یا حضرت عیسی بن مریم؟ علی(علیه السّلام) فرمود: مادر عیسی(علیه السّلام) در بیت المقدس بود، هنگامی كه وقت ولادت عیسی فرارسید، مریم ندائی شنید كه بیرون شو، این جا عبادت‌گاه است نه زایشگاه، اما مادر من فاطمه بنت اسد هنگامی كه زایمانش نزدیك شد در حرم بود، دیوار كعبه شكافته شد و من آنجا متولد شدم و هیچ كسی دارای چنین فضیلتی نیست، نه پیش از من و نه پس از من.

گفتنی است: این برنامه با مولودی خوانی مادحین آل الله و پذیرایی پایان پذیرفت.

ارسال نظرات