امام جمعه نیر تاکید کرد:

ضرورت فعال سازی و تعیین تکلیف واحدهای تولیدی راکد شهرستان نیر

امام جمعه نیر گفت: کارخانه های راکد شهرستان نیر باید از سوی مسئولان تکلیف آنها روشن و راه اندازی مجدد شوند یا به دیگری واگذار شوند.
کد خبر: ۸۸۴۵۵۲۰
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبر گزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز، حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر در جلسه شورای اداری شهرستان نیر با اشاره به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده گفت: متاسفانه در امر تولید موانع و مشکلاتی وجود دارد که اگر آنها رفع شود تولید در کشور جان تازه ای خواهد گرفت.

امام جمعه نیر گفت: برخی از کارخانه های شهرستان نیر از جمله کارخانه لبنی آچاک و کارخانه نمک بعد از گرفتن تسهیلات هنوز راکد وغیر فعال هستند که باید از سوی مسئولان تکلیف آنها روشن شده که یا راه اندازی مجدد شوند یا به دیگری واگذار شود.

حجت الاسلام مقدسی به ساخت و ساز غیر مجاز در خارج از محدوده روستاهای شهرستان و نظارت کم جهاد کشاورزی بر آن اشاره کرد و گفت: جهاد کشاورزی قبل از اینکه ساختمانی در خارج از محدوه روستا احداث شود اخطارهای لازم را به صاحب ملک باید بدهد و قبل از اتمام آن مانع احداثش شود و اگر به اتمام برسد مسئول آن جهاد کشاورزی است که باید مسئولان رده بالا با این مسئله برخورد کنند.

امام جمعه نیر به بهای سنگین گاز در منطقه اشاره کرد و گفت: متاسفانه بارها درخصوص بهای سنگین گاز در منطقه به مسئولان رده بالا تذکر داده شده که این استان و شهرستان درفصول مختلف سال سرما درآن حاکم است و به دلیل مصرف بالای گاز بهای آن باید کم محسوب شود که این عمل صورت نگرفته و نمایندگان مجلس و استاندار محترم باید به آن رسیدگی کنند.

حجت الاسلام مقدسی درادامه به مسئله مهم انتخابات هم اشاره کرد و گفت: سند اعتبار، مشروعیت و مردمی بودن نظام انتخابات است که مردم باید با حضور حداکثری خود شرکت کرده و مسئولان نیز در تایید صلاحیت های داوطلبان دقت بیشتری داشته باشند.

امام جمعه نیر در ادامه از عوامل شهرداری نیر و کورائیم در خصوص نظافت شهری و لکه گیری معابر تقدیر کرد و از مسئولان استانی و شهرستان خواست تا با حمایت خود از شهرداری های نیر و کورائیم در خصوص رفع برخی از مشکلات شهرهای مربوطه حمایت کنند.

در ادامه این جلسه سید عسکر سیدزاده رئیس دادگستری شهرستان نیر هم با اشاره به فرارسیدن انتخابات از تشکیل ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در محل دادگستری خبر داد و گفت: با هرگونه تخلفات و جرائم انتخاباتی و نیز تبلیغات زود هنگام برخورد خواهدشد.

در این جلسه سرهنگ عادل منیر فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیر هم از منفی بودن سرقت های مختلف در طول ایام نوروز درشهرستان خبرداد و گفت: در طول ایام نوروز با همت ماموران نیروی انتظامی آمار انواع سرقت ها در شهرستان نیر منفی بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار