مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی:

دغدغه های هنرمندان ارزشمند/هنرمندان بسیجی جریان ساز باشند

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی در جمع مسئولان انجمن های بسیج هنرمندان استان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آوینی، دغدغه های هنرمندان را در جامعه ارزشمند خواند.
کد خبر: ۸۸۴۵۵۲۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیدمحمدحسین لطیفی افزود: متاسفانه ما تاکنون چندان که باید جریان ساز نبوده ایم و و نسبت به برخی معضلات و واقعیت های جامعه حالت تدافعی داشته ایم.

وی یادآور شد: اگر تا مشکلی پیش نیامده اقدامی نمی کنیم نشان از نبود مدیریت درست و همکاری مناسب بین ادارات و سازمان های متولی فرهنگ است که باید متولیان فرهنگی با تعامل با همدیگر و توجه به هنرمندان در جامعه جریان ساز باشند.

لطیفی تاکید کرد: برای حل چنین مشکلی خود هنرمندان نیز باید در عرصه فعال باشند و صدا و سیما می تواند در آنتن پخش زمانی را در اختیار هنرمندان بسیجی قرار دهد.

وی ابراز امیدواری کرد؛ با برگزاری چنین جلساتی و حمایت های لازم از نظر فنی و امکانات بتواند صدا و سیما و هنرمندان بسیجی تولیدات مشترک داشته باشند.

استاد نصیری رئیس انجمن خوشنویسان تبریز و رئیس انجمن خوشنویسی سازمان بسیج هنرمندان استان در ادامه این نشست گفت: هنرهای مختلف و هنرمندان باید به مردم معرفی شوند و بحث آموزش هم مطرح باشد، تبریز زادگاه خط نستعلیق است ولی کسی نمی داند و به مرور زمان کاملا فراموش خواهد شد.

طاهرفر، کارگردان برجسته آذربایجان شرقی و رئیس انجمن فیلم بسیج هنرمنداناز شهیدآوینی به عنوان آیینه تمام نمای هنرمند انقلابی است نام برد و برای ادامه راه ایشان اشراف بر مسأیل زمان بهترین شیوه عنوان کرد.

 

امینی؛ استاد هنرهای تجسمی، رئییس انجمن هنرهای تجسمی سازمان بسیج هنرمندان و رئییس کانون هنرمندان مراغه نیز افزود:هنرمندان باید به صورت الگو مطرح باشند و با توجه به اینکه فاصله هنر تجسمی با هنر اصیل بسیار زیاد و دچار گسیختگی شده باید هنرمندان متعهد منطقه شناسایی شوند رسانه در این مورد می تواند نقش مهم و مؤثر داشته باشد.

فایزی؛ رئیس انجمن عکاسی بسیج هنرمندان استان نیز پیشنهاد دادند از ظرفیت هنرمندان بیشتر استفاده و اسلاید هایی که پخش می شود توسط هنرمندان عکاس استان تأمین شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار