مسئول کارگروه تغذیه مهرانه:

تولید و عرضه محصول سالم از جمله برنامه‌های سلامت‌محور مهرانه است

تولید و عرضه محصول سالم و سبد غذایی مطمئن و تولید نان سالم از جمله برنامه‌های سلامت‌محور مهرانه است که در کنار سایر برنامه‌های این انجمن با جدیت پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۸۸۴۵۵۳۴
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول کارگروه تغذیه انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان گفت: با همت برنامه‌ریزان ذی‌ربط و خیران، برنامه‌های سلامت‌محور مهرانه و در رأس آن ورزش صبحگاهی باید در استان نهادینه شود.

مهندس مجید خشنود با اشاره به فعالیت بشردوستانه مهرانه و ارائه خدمات درمانی به مبتلایان به سرطان افزود: خوشبختانه مهرانه در حوزه پیشگیری از ابتلا به سرطان و عملیاتی کردن برنامه‌های سلامت‌محور برنامه‌های مشخصی را تدوین کرده است که در ارتقا فرهنگ مصرف غذای سالم در شهر تأثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان این‌که این انجمن ترویج تولید، توزیع و مصرف محصول سالم و در نهایت غذای سالم در بین خانواده‌های زنجانی را در اولویت قرار داده است به برگزاری جلسات مربوط برای جلب مشارکت 80 کشاورز از سرتاسر استان زنجان برای عملیاتی کردن برنامه یاد شده اشاره کرد.

مهندس مجید خشنود تصریح کرد: تولید و عرضه محصول سالم و سبد غذایی مطمئن و تولید نان سالم از جمله برنامه‌های سلامت‌محور مهرانه است که در کنار سایر برنامه‌های این انجمن با جدیت پیگیری می‌شود.

مسئول کارگروه تغذیه انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان ورزش را یکی از موارد مهم و تأثیرگذار در پیشگیری از ابتلا به سرطان اعلام و خاطر نشان ساخت: این نوعی فرهنگ‌سازی است و معتقدم باید چنین اقداماتی در سطح استان و کشور نهادینه شود.

ارسال نظرات