خبرهای داغ:
همزمان با تعطیلات نوروز صورت گرفت

اجرای طرح «گیلان مطهر»از سوی گروه جهادی تبلیغی بشیر استان قم+تصاویر

مسئول گروه جهادی تبلیغی بشیر استان قم از اجرای طرح گیلان مطهر همزمان با ایام تعطیلات نوروز و اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در سواحل و تفرجگاه های گیلان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۵۵۴۹
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

حجت الاسلام مجید بیک زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، با اشاره به اعزام چهارمین گروه طلاب جهادی در چهارمین سال متوالی به استان گیلان، اظهار داشت: این گروه در طرحی با عنوان «گیلان مطهر» به حضور فیزیکی و معنوی در سواحل و تفرجگاه های استان گیلان مبادرت ورزیده و ضمن تلاش برای پرکردن فضا از نیروهای ارزشی و برنامه های معنوی، به اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر اقدام کردند.

وی افزود: گروه بشیر توانست با برپایی ۶۰ ایستگاه مشاوره و نمایشگاه های متعدد و نیز اقامه نماز جماعت با همکاری خوب نیروی انتظامی و بسیج، حضور موثری را در سواحل و تفرجگاه های استان گیلان به نمایش بگذارد.

مسئول گروه جهادی تبلیغی بشیر خاطرنشان ساخت: طرح «گیلان مطهر» از سال ۱۳۹۴ با حضور طلاب جهادی اعزامی از قم و بسیجیان منطقه آغاز شده و بازخوردهای خوبی در بین اهالی و مسئولان منطقه داشته است ضمن آنکه مراجعه مردم به مراکز مشاوره ای مستقر و پاسخگویی به سئوالات متنوع آنان، اهداء بروشورهای فرهنگی و انس علاقه و اشتیاق مراجعه کنندگان، رضایتمندی و بازده خوب طرح را در پی داشته است.

یادآور می شود: گروه جهادی تبلیغی بشیر در سال 95 عنوان گروه برتر جهادی را در جشنواره مالک اشتر سپاه استان قم کسب نمود.

اجرای طرح «گیلان مطهر»از سوی گروه جهادی تبلیغی بشیر استان قماجرای طرح «گیلان مطهر»از سوی گروه جهادی تبلیغی بشیر استان قماجرای طرح «گیلان مطهر»از سوی گروه جهادی تبلیغی بشیر استان قماجرای طرح «گیلان مطهر»از سوی گروه جهادی تبلیغی بشیر استان قماجرای طرح «گیلان مطهر»از سوی گروه جهادی تبلیغی بشیر استان قماجرای طرح «گیلان مطهر»از سوی گروه جهادی تبلیغی بشیر استان قم


ارسال نظرات
آخرین اخبار