خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج):
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) اظهار کرد: آیت الله باریک بین از دنیا چیری برای خود بر نداشتند بلکه دنیا را راهی برای رسیدن به قرب الی الله قرار داد و مردی انقلابی بود که ترجیح داد انقلابی بماند.
کد خبر: ۸۸۴۵۵۷۰
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین،  ضمن تسلیت به مناسبت در گذشت آیت الله باریک بین اظهار کرد: ایشان یک عالم وارسته و با تقوا بود که تقوای الهی در تمام دوران زندگی اش مشهود بود، که الگوی مناسبی برای اقشار مختلف مردم از جمله روحانیت معزز هستند.

وی گفت: این عالم فقید بیش از ۵۰ سال در حوزه های علمیه تدریس علوم پرداختند و توانستند شاگردان زیادی برای انقلاب و اسلام تربیت کنند و هنر انقلابی گری و انقلابی ماندن را با تمام وجد معنی کردند.

معبودی ابراز کرد: با تقدیم فرزندش به انقلاب و اسلام نشان دادند که با تمام وجود در مسیر الهی گام برداشت و قبل و بعد از انقلاب در کنار امام راحل و بعد از آن در کنار رهبر  انقلاب  انقلابی ماند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: ایشان از دنیا چیری برای خود  بر نداشتند بلکه دنیا را راهی برای رسیدن به قرب الی الله قرار داد و مردی انقلابی بود که ترجیح داد انقلابی بماند.

1002/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها