مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد با اشاره به اهمیت فرهنگ تولید و اشتغال در سال جدید گفت: 13 هزار کارگر بسیجی در سال جدید تلاش می کنند تا فرهنگ تولید و اشتغال در جامعه رواج پیدا کند.
کد خبر: ۸۸۴۵۵۹۴
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
 به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور خبرگزاری بسیج، محمد رضا نیکنام مسئول سازمان بسیج کارگری  با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی سال گذشته در استان یزد اظهار داشت: سازمان بسیج کارگری استان یزد در سالهای گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده و توانسته برنامه های متعددی را با کمک اعضای خود برگزار نماید طوری که این سازمان در 3 سال متوالی جز 3 سازمان برتر کشور انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفته است و مهمترین این برنامه ها برگزاری کنگره شهدای کارگر استان بوده که باعث برکت و رشد سازمان شده است.

وی افزود: : برگزاری جشنواره تجلیل از مخترعان و نخبگان عرصه صنعت و تولید ،اعزام کارگران به اردوهای سیاحتی و زیارتی ،برگزاری همایش های استانی و شهرستانی، برگزاری آموزش های مهارتی و تخصصی ،برگزاری مسابقات ورزشی، ایجاد تفاهم نامه با سازمان های متفاوت ،برگزاری مجمع قشر بسیج ،دیدار از خانواده شهدای کارگری،و غبار روبی قبور شهدای کارگر،برگزاری یادواره شهدای شهرستانی و استانی و ... از جمله اقدامات مهمی بوده که سال گذشته در این سازمان صورت گرفت.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد  با توجه به اهمیت فرهنگ تولید و اشتغال در کشور بیان داشت:13  هزار نفر کارگر بسیجی استان تلاش می کنند تا درسال 96 فرهنگ تولید و اشتغال را با کمک کارگران و کارفرمایان تقویت نموده و رشد دهند.

نیکنام در پایان با عنوان برخی برنامه های این سازمان در سال 96 خاطر نشان کرد: با شروع سال 96 برنامه های متنوعی را پیش بینی کرده ایم که مهمترین آنها برگزاری یادواره شهدای کارگر استان و مراسم روز قشر بسیج کارگری،  اردو های خانوادگی اعضای فعال حلقه های صالحین و اعضای شورای اندیشه ورزی ،برگزاری حلقه های صالحین با محوریت تولید بهتر و با کیفیت تر،برگزای مجمع قشر و شوراه های اندیشه ورزی ،برگزای مسابقات فرهنگی ورزشی ،برگزاری کارگاه های آموزشی جهت ارتقاء فرهنگ خانواده و محیط کاری،تجلیل از نخبگان ،تعامل بیشتر با ادارات مرتبط و واحدهای تولیدی و برگزاری جلسات  در خصوص تولید و اشتغال ،کوهنوردی کارگران و مسابقات تیر اندازی و برنامه های متنوع دیگر می باشد.


ارسال نظرات