استاندار زنجان و نماينده شهرستان هاي ابهر ، خرمدره و سلطانيه از اجرای عملیات قطعات چهار بانده كردن جاده ترانزيت زنجان – ابهر بازدید کرد.
کد خبر: ۸۸۴۵۶۰۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مهندس درويش اميري استاندار زنجان پس از بازدید از پروژه ی چهاربانده ترانزيت زنجان – ابهر ، پل روگذر راه آهن تقاطع قربلاغ و تعريض، بهسازي و احداث باند دوم محور سلطانيه – تاكستان به همراه محمد عزيزي نماينده شهرستان هاي ابهر ، خرمدره و سلطانيه در مجلس شوراي اسلامي ،وثوقي مديركل راه و شهر سازي استان ، فرماندار سلطانيه و ديگر مسئولين استاني در قطعه يك توقف نمود.

استاندار زنجان با تاکید بر لزوم سرعت دادن به پروژه‌های راه ادامه داد: امید است تا این پروژه‌ هرچه سریع‌تر پایان یابد تا از وضعیت حادثه خیزی خارج شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه هرجا راه رفت توسعه و آبادانی نیز به همراه خواهد بود، گفت: امید است با گزارشات داده شده در رابطه با پروژه هاي راه ،این پروژه سرعت بیشتری به خود گیرد.

وی با بیان اینکه حفظ جان مردم و امنیت مردم برای ما از اولویت بالایی برخوردار است، افزود: باید ورودی های مرکز استان و شهرستان در شان مردم باشد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه پروژه هاي راه به لحاظ تامین مالی تقویت شده است، تصریح کرد: امید است این پروژه ها با تدبیر اداره کل راه و شهرسازی به سرانجام رسد.

ارسال نظرات